welke muismat voor FPS?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
topic says it all!

ik zit dus nog te twijfelen tussen everglide, func of ratpadz...

everglide (giganta): 19.95
func : 27.95
ratpadz : 21.01

dr komt trouwens bij alledrie 8 euro verzondkosten bij...

wat zijn jullie ervaringen met deze matjes?

en aub geen replies: "koop everglide, die ruled gewoon..."

ff graag een goeie uitleg erbij...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

everglide als je een razer boomslang hebt (heb zelf geen ervaring met een everglide muismat, wel met een razer boomslang, maar heb gehoord dat dat het beste bij elkaar werkt, alhoewel ik persoonlijk denk dat het verschil nihil is hoor :))

iStockphoto

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik wil niet lullig zijn maar eeuh:

geen :{

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb een everglide, puur omdat ik die van een vriend kon kopen voor weinig maar om nou te zeggen dat hij veeeeeeel beter is dan mijn oude gratis muismat... Nee niet echt.

Persoonlijk vind ik een goeie muismat belangrijker dan een dure.

Verwijderd

heb een optische muis en toch een muismat want dat hout werkt voor geen meter !

wel een muismat nemen van stof en een kleur bij bruna liggen ze wel voor een knaak uhm 1 euro :P

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 18:58 schreef BlizzarD het volgende:
everglide als je een razer boomslang hebt (heb zelf geen ervaring met een everglide muismat, wel met een razer boomslang, maar heb gehoord dat dat het beste bij elkaar werkt, alhoewel ik persoonlijk denk dat het verschil nihil is hoor :))
geen everglide als je razer boomslang hebt. Bij een razer hoord een 3m mouse mat. Speel 10x zou fijn.

evergilde is wel fijn als je een optische muis hebt. Evergilde glijd gewoon fijn.

Verwijderd

Heb hier sinds kort een ratpadz, was iemand op een lanparty die ze verkocht, ik ben er wel tevreden over, m'n logitech ifeel mouseman glijdt er erg soepel over. Ook is de muismaat groot genoeg, een aanrader volgens mij dus :Y)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ehm zoek even op google naar func 1030 reviews, dan kom je achter wat goede resultaten, heb het ook gedaan :)

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

ligt er aan wat voor muis je hebt.

Zover ik weet is de everglide voor balmuizen (zoals de boomslang) en hier heb je ook gelijk de gladste van het stel te pakken.

func en ratz verschillen volgens mij niet zoveel van elkaar en zijn beide van stof.

Voordeel van de func is dat hij aan 2 kanten te gebruiken is (gladde en een iets ruwere kant = supersnel en snel) en dat hij in een rubbere voet ligt (= muurvast op je bureau)

Alles heb ik zelf ook van verschillende recenties en echte ervaring heb ik er zelf niet mee. Maar ben nog wel op zoek naar een adres waar ik die func kan krijgen (daar is mijn keuze nl een tijdje geleden op gevallen).

Mag ik vragen waar je die prijzen vandaan hebt?

ps. of het echt voordeel durf ik niet te zeggen. Maar tis altijd beter dan die asbak waar ik nu doorheen roer :)

Verwijderd

eentje met de spice girls op de cover :P

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:23

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik vind een redelijk grote kunstof muismat het fijnste =)
dan krijg je tenminste niet van die irritante randjes die losgaan :P

Tweakers Discord

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zelf vond ik een Razer met een Icemat erug lekker, zelfs beter dan een 3M, alleen maakt hij een schuurgeluidje omdat ie van glas is.

Nu gebruik ik een stoffe omdat ik een optical use, vond die Razers maar niks.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 19:30 schreef CRu5H0n3 een hele hoop waaronder:

Mag ik vragen waar je die prijzen vandaan hebt?
prijzen van func en everglide: www.everglide.de
prijs van ratpadz: www.perfect-systems.nl

ik heb btw een M$ intellimouse explorer.

• Redje
Op maandag 04 februari 2002 19:41 schreef RonnieB82 het volgende:

Duh... dan een stoffen lijkt me...
Ik gebruik zo'n Fellowes ding met Taz erop :)

De Everglides en varianten met reliëf zijn gemaakt voor muizen met een bal, aangezien deze dan meer grip hebben...
Enige wat je bij een optical als voordeel zou hebben is dat het contact oppervlak met de muis wordt verkleind.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

[..]

Thank you for ordering

1 fUnc sUrface<SUP>1030</SUP> (Black)

You have ordered by credit card. We will charge your card the day your order is shipped.

M'n func is onderweg... ik zal wel laten weten of ie bevalt.

* CrushOne heeft ook een M$ exploder met een hoerenlichie

Verwijderd

wat gebeurt er als je een optische muis op een spiegel legt?

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 februari 2002 20:57 schreef mr.oncreatief het volgende:
wat gebeurt er als je een optische muis op een spiegel legt?
weinig

Verwijderd

maar leest hij dan geen flikker meer
/me gaat er vanuit dat een optische een muis is die zoveel foto's er secodne maakt

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op maandag 04 februari 2002 19:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
eentje met de spice girls op de cover :P
:r :r :r :r ThE sPiCe GiRlS :r :r :r :r :>)

Ik heb een Fellowes matje met polssteun. Is van stof en mijn optisch muisje schuift er lekker op.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Verschillende muismatjes maken voor de echte gamer volgens mij echt niet uit hoor, een goede FPS-ser kan zowel zonder als met goedkope/dure muismatten fraggen. Net zoiets onzinnigs als dat je beter zou fraggen met een Boomslang, kom nou... het gaat om je skills, niet om je hardware.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 februari 2002 21:23 schreef -=DeLirium=- het volgende:
Verschillende muismatjes maken voor de echte gamer volgens mij echt niet uit hoor, een goede FPS-ser kan zowel zonder als met goedkope/dure muismatten fraggen. Net zoiets onzinnigs als dat je beter zou fraggen met een Boomslang, kom nou... het gaat om je skills, niet om je hardware.
k.. dan wil ik NU vs nr1 spelen

hij met een 14k4 modem ik met T3 verbinding

Mag ik hem daarna dan ook uitkafferen dat ie geen zkillz heeft?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Het gaat uiteindelijk om je skills dat ben ik volledig met je eens. Maar als je een bepaalde FPS game erg lang speelt dan gaan al die dingen zoals een goede muis(mat) wel uitmaken. Dat kan ik je garanderen.

Die-hard Brexiteer

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 februari 2002 21:40 schreef BeyondHorizon het volgende:
Het gaat uiteindelijk om je skills dat ben ik volledig met je eens. Maar als je een bepaalde FPS game erg lang speelt dan gaan al die dingen zoals een goede muis(mat) wel uitmaken. Dat kan ik je garanderen.
tuurlijk gaat het OOK om de hardware

Verwijderd

Ik heb er geen :)
Mijn muis scrollt over het tafelblad en dat werkt perfekt. Alleen dat kreng zuipt batterijen :(

• inXs
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

Ik heb ook een gratis muismat met optical muis.. En idd die van mij zuipt ook net zoveel batterijen als ik alcohol in het weekend >:) en mijn muismat maakt me niet zoveel uit.. Ik vind het fijn als het niet zo stroef aanvoelt!

superB

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 22:16

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Wit A4-tje :Y)

Een topische muis vindt een zwart buro niet zo fijn :P

Nu ook met Flickr account

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 februari 2002 21:56 schreef ItSnows het volgende:
Ik heb er geen :)
Mijn muis scrollt over het tafelblad en dat werkt perfekt.
Mijne ook, en je wilt niet weten hoeveel rotzooi ik er elke x onder vandaan moet krabben :r

Verwijderd

wat maakt een muismat nou weer uit? :)
heb je optical muis?
Mijne doet het prima op een uhm ........ ff kijken....
RABOBANK muismat :P
(gratis)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik had een gratis Cup-a-Soup matje maar die molde de teflon feet onder m'n boomslang. Nu heb ik een 3M, (en een nieuwe boomslang) en het gaat echt heerlijk. Zo soepel. Die 3M Precise Mousing Surface zorgt er ook nog eens voor dat er minder stof in je muis komt, omdat het in de muismat zelf komt te zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.3m.com/cws/dirt1.jpg

http://www.3m.com/cws/mousing.html
(Hij is er trouwens in verschillende kleuren. Ik heb hem rond afgelopen kerst voor zo'n 15,- bij de bruna besteld.)

(Ik vraag me alleen af wat er gebeurd als ie vol zit :+ Iemand ervaring met het schoonmaken ervan? Ze zeggen dat ie easy cleanable is, maar ik wil hem niet kapotmaken.)

• inXs

inXs

known as inXs

Op maandag 04 februari 2002 22:23 schreef Mini-bad het volgende:

RABOBANK (gratis)
duidelijk sluipreclame :P

superB

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 20:55 schreef CRu5H0n3 het volgende:

[..]

Thank you for ordering

1 fUnc sUrface<SUP>1030</SUP> (Black)

You have ordered by credit card. We will charge your card the day your order is shipped.

M'n func is onderweg... ik zal wel laten weten of ie bevalt.

* GeleFles heeft ook een M$ exploder met een hoerenlichie
ah nice! :) laat ff horen hoe ie bevalt! ik heb ondertussen een ratpadz besteld... :P

hoop hem ook snel binnen te hebben...

• Redje
Op maandag 04 februari 2002 22:24 schreef Nibbles het volgende:

(Ik vraag me alleen af wat er gebeurd als ie vol zit :+ Iemand ervaring met het schoonmaken ervan? Ze zeggen dat ie easy cleanable is, maar ik wil hem niet kapotmaken.)
Echt vol raakt ie niet, je merkt als ie viezer wordt omdat je muis niet zo smooth glijd. Wel kan ik ze vertellen dat een 3M erug snel slijt, na 3 maanden is ie echt op...

• Cubix
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 22:23 schreef Mini-bad het volgende:
wat maakt een muismat nou weer uit? :)
heb je optical muis?
Mijne doet het prima op een uhm ........ ff kijken....
RABOBANK muismat :P
(gratis)
Die geeft licht in het donker! coooooooooool

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Een muismat :D
Nja wat dat betreft ben ik weer de eeuwige zeikerd: 20 Euro voor een fokking muismat? Voor 20 Euro koop ik twintig vierkante meter aan muismatten... :o

En de prijs is niet eens zo boeiend, maar als je kijkt wat je er voor krijgt (een l33t muismat met als enige meerwaarde de GEDACHTE dat hij beter is omdat hij zo duur is)... Nee.

Ik raak alles op een Digital muismat, heft mijn broertje een keer op school gejat. Perfect. Cheap. Boeiend. :Z :Z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik kan met elke muismat prima richten,... merk geen verschil

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 04 februari 2002 23:44 schreef illem het volgende:
Juist

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik heb hier een fUnc met mijn Boomslang , werkt 100X beter dan dat holle Everglide snijplankje . fUnc sUrface all da way zou ik zeggen

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 23:46 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Juist
het gaat ook neit om het richten, maar bij mij gaat t erom hoe soepel in me muis kan bewegen,

ik heb me muis vrij gevoelig (betere aim, vooral op lange afstand), dus ik emot lekker vlot kunnen gewegen...

ik heb btw een Case Logic muismat met zo'n wristgel geval (gel zakje eruit gesloopt), om die mat zitten hele fijne (lees kleine) puntjes zodat er minimale wrijving is met de muis...jaja :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 18:25
als je de muis gevoeliger zet ga je juist minder
goed mikken, maar kun je wel sneller draaien
enneh, ik heb gewoon een flinke grote standaard muismat
werkt prima, je hebt echt geen speciale dure onzin nodig

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik heb zo'n gratis angus muis... man deze dingen rulen gewoon. Tis nie van stof maar een of ander hard oppervlak. Het gehele ding is nog voor het grootste deel zwart ook. M'n muis glijdt erover alsof het een everglide is.... maar dan voor noppes :+

MechWarrior || Monsters Game

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

heb ook een everglide gehad met met boomslang, nu heb ik een gartis dell muismat, zo'n gladde, en die werkt nog eens beter ook!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:18
Ook ik vind dat Rabobank muismatje super, maar je moet hem wel vastzetten op je bureau op een-of-andere manier. Onder keyboard klemmen bijvoorbeeld, anders glijdt ie weg.
Beter dan dat Rabobank matje, maar helaas ook duurder, vind ik het 3M PMS matje dat al eerder genoemg is.

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

fUnc. Aan 2 kanten te gebruiken niet zo dik als everglide en ratpadz. En er zit een mouse bungee in.

Zelf heb ik een everglide gehad maar fUnc is echt veel beter. Om het over die cheape ripoff van ratpadz maar niet te hebben.

Geen mousemat kan maybe ook maar iemand met de zelfde mouse als ik zei al tegen mij dat hij jaloers op mijn fUncje was. Hij gebruikt een el cheapo ding.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

check ook deze even:

[topic=402212/1/25]

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 04 februari 2002 18:58 schreef BlizzarD het volgende:
Nee dus, heb zelf een everglide maar had het na 10 minuten al gezien, oppervlak is hastikke korrelig werkt gewoon niet goed, gaat wel redelijk met opticals maar met balmuizen suckt het.

Zelf gebruik ik nu een lekkere dikke rubber muismat met een glad oppervlak, werkt perfect.

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-11 21:08
geen muismat is een goeje muismat :P

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

ik ga vanmiddag de 3m precision mouse surface dinges uitproberen.
Een vriend van me had zo'n ding gekocht, maar het beviel hem niet echt, dus mag ik hem ff proberen op mijn razer boom2k.
Maar ik ben eigenlijk van plan om die func 1030 te kopen (nee niet in dat gay oranje, maar in het schwarz :P ).
Iemand misschien die dat ding heeft en er een beetje uitleg over kan geven? Want ik wil weten of dat ding nou echt zijn geld waard is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 14:30 schreef Kanarie het volgende:
ik ga vanmiddag de 3m precision mouse surface dinges uitproberen.
Een vriend van me had zo'n ding gekocht, maar het beviel hem niet echt, dus mag ik hem ff proberen op mijn razer boom2k.
Maar ik ben eigenlijk van plan om die func 1030 te kopen (nee niet in dat gay oranje, maar in het schwarz :P ).
Iemand misschien die dat ding heeft en er een beetje uitleg over kan geven? Want ik wil weten of dat ding nou echt zijn geld waard is.
CRu5H0n3 gaat er 1 bestellen, dus dat wordt dus op hem wachten... :P

ik heb trouwens een ratpadz besteld, zodra ik ik hem binnen heb post ik wel ff hoe het gaat... :P

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik gebruik nu dus die 3m precision surface, maareh..hij heeft toch wel een paar issues:

Als je de muis recht naar beneden beweegt gaat ie af een toe een pixel naar rechts, als ik van bovenaan mijn scherm naar helemaal onder ga in een rechte lijn gebeurt dat ongeveer 5 keer.

Ook vind ik de muismat redelijk stroef, ik gebruik nu een Ministerie van Economische Zaken muismat...een heel glad dingetje wat prima werkt en die is een stuk gladder.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op maandag 04 februari 2002 23:44 schreef illem het volgende:
[myg0t]illem
met ogc heeft niemand last van zijn muismat illem.... :r

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op dinsdag 05 februari 2002 14:30 schreef Kanarie het volgende:
SuB heeft er al 1. En ik heb er 1 besteld. Kzal mijn bevindingen posten zodra ik hem binnen heb

SuB: wat voor muis heb jij?

• Grablinco
  • Laatst online: 20-08-2023
Op maandag 04 februari 2002 21:27 schreef CRu5H0n3 het volgende:

[..]

dat maakt helemaal niet uit als je met hem alleen in een level speelt, een 14k4 modem zend en verstuurd langzaam, en een T3 allebij snel, de mobo speceficaties verder zullen wel uit maken.

Verwijderd

Func.
Goed
Glad
Makkelijk schoon te make
Opticals werken er supergoed op (Beter kan niet).
Als je een balmuis hebt moet je gewoon op een cheap ass Dynabyte mat gaan spelen

Mzl

• AxzZzeL
  • Laatst online: 15:01

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Muismat? Je kan toch ook gewoon een muis zonder bal kopen. Dus met een lichtje d'r in. Dat kost bijna even veel als die muismat. (Ikzelf gebruik gewoon een chello-waar-een-lampje-op-staat-muismat).

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 05 februari 2002 17:53 schreef AxzZzel het volgende:
Muismat? Je kan toch ook gewoon een muis zonder bal kopen. Dus met een lichtje d'r in. Dat kost bijna even veel als die muismat. (Ikzelf gebruik gewoon een chello-waar-een-lampje-op-staat-muismat).
Ja maar sommige mensen vinden bal muizen precieser spelen, vind dat zelf ook met name in games waarbij je soms snel draait merk ik dat je met opticals soms de weg kwijt raakt.

Verwijderd

ja en met een func raakt je optical de weg niet meer kwijt

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Nou ik heb die 3m precision surface ook weer onder mijn muis weggehaald.
Te stroef, maar ondanks de stroefheid hakt de muis soms nog....beetje vreemd :(

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op dinsdag 05 februari 2002 19:13 schreef Kanarie het volgende:
Nou ik heb die 3m precision surface ook weer onder mijn muis weggehaald.
Te stroef, maar ondanks de stroefheid hakt de muis soms nog....beetje vreemd :(
Dat probleem heb ik alleen na een maandje of 2-3. Als ie versleten is dus. Waar ik werk kan ik de 3M Precision kopen voor 9 piek ofzo. Bij kantoorbehoeften! Heh :)

Die-hard Brexiteer

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Helaas moet ik wel een muismat omdat een optical muis het zo slecht doet op een bureau van glas :( maar ok, volgens Logitech gaan de batterijen van het batterij-zuipende kreng het langst mee op een witte ondergrond.

Dus heb een hele tijd gemuist op een vastgeplakt A4tje.. Makkelijk te vervangen en muist prima. Om de duurzaamheid te verhogen binnenkort maar een A4tje met een overheadsheet er overheen. Moet lukken, wil je een patroontje dan print je gewoon wat op je A4tje.. kind kan de was doen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

ik speel nog steeds met mijn chello muismatje :) heerlijk ding

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

func for me :)
supppah glad en scanned optical goed

hallo

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Weet iemand wat de beste is voor een optische muis. Weet wel dat het zonder muismatje absoluut niet lukt. En die everglide is geloof ik ook niet het beste.
Heb thuis nu een blauw muismantje waar het wel aardig op lukt. Maar het is niet optimaal.

Gamer card

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op donderdag 07 februari 2002 09:01 schreef Noener het volgende:
Weet iemand wat de beste is voor een optische muis. Weet wel dat het zonder muismatje absoluut niet lukt. En die everglide is geloof ik ook niet het beste.
Heb thuis nu een blauw muismantje waar het wel aardig op lukt. Maar het is niet optimaal.
heb je het forum wel gelezen? :?

Verwijderd

Rabobank muismat \o/

Verwijderd

forum?

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Op donderdag 07 februari 2002 19:59 schreef CRu5H0n3 het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen zit alleen te zeggen wat ze zelf hebben.
Zou graag willen weten wat nou het beste is.
Zijn er niet speciale matjes voor optisch?

Gamer card

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:31

Vos

AFCA

Func/

Verwijderd

ik heb een 3M met een mn Cordless mouseman optical...

khad zelf ook geen muismat gebruikt als ik niet op advies van de doktor een gel mat onder mn pols moest monteren, en de muis mat die aan dat gel-ding zit zuigt :r

Die 3M vind ik persoonlijk wel fijn! hij koste maar 10,- :D

dus 4.50 waar blijft ons GoT euroteken Euro

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 07 februari 2002 22:37 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]

Die 3M vind ik persoonlijk wel fijn! hij koste maar 10,- :D

dus 4.50 waar blijft ons GoT euroteken Euro
€ 4,50 ;)

Als ie echt zo snel slijt dan haal ik wel weer een nieuwe. Zo duur zijn ze niet.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
zo! ik heb mn ratpadz binnen! hij is heerlijk groot, en mn net nieuwe dual optical glijdt heel lekker! (het is volgens mij hetzelfde spul als everglide, dus geen stof ofzo)

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Mijn func is binnen..

En hij bevalt me prima moet ik zeggen

Hij bestaat uit een rubber lijstje wat supervast ligt op je bureau.
Een muisdraadklip - zodat je daar geen last meer van hebt
En een kunststof inlay voor in dat lijstje. Aan 2 kanten te gebruiken en aan 2 kanten een ander oppervlak.

Ik prefereer de gladste kant.

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10 21:16

Oxize

Social Engineering Specialist

Pcies... En je moet ervoor zorgen dat je elleboog ondersteund wordt(armleunig van Stoel BV.) Je elleboog moet net een paar CM lager zitten dan je pols, zo kan je optimaal fraggen. Vindt ik zelf temminste.

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• inXs

inXs

known as inXs

Op vrijdag 01 maart 2002 01:25 schreef Assassin het volgende:

[..]

Pcies... En je moet ervoor zorgen dat je elleboog ondersteund wordt(armleunig van Stoel BV.) Je elleboog moet net een paar CM lager zitten dan je pols, zo kan je optimaal fraggen. Vindt ik zelf temminste.
Ja klopt inderdaad.. Dat is de fijnste houding die er is.! Maar muismat is niet zo boeiend.. Vooral geluid en beeld zijn belangrijk.

superB

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 20:30 schreef Numb1 het volgende:
Rabobank muismat \o/
die met de maan erop zker ? :)

die heb ik ook, is op zich wel lekker, alleen nogal stroef (in verhouding)

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ik heb op de HCC een everglide gekocht, dat ding werkt perfect in combinatie met mijn optische muis.

Ik wil in ieder geval nooit meer wat anders :P

Verwijderd

Ik heb nu ook een fUnc gekocht, en ik moet zeggen hij's best wel lekker, hij is een stuk gladder dan mijn bureau :)

Verwijderd

mmm ik heb een ratpadz en die werkt ook perfekt met optische muis(ratpadz is wel gepolijst want anders is ie te grof) :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Ik heb een AMD muismat, 5mm hoog ongeveer, blijt goed plakken op gladde ondergrond.
zijn kleur is cremewit en lichtbruin. mijn optische muis reageerd veel beter op deze mat dan een geheel lichtblauwe die ik eerst had.

• Hahn
  • Laatst online: 16:51
Heb je nog een goedkopere variant van de Everglide Giganta :?
Want ik vind 20 euro een beetje te veel voor een muismat.
Ik heb een optische muis en ik wil graag een muismat in de vorm van die everglide vanwege dat "gat" onderin waar mijn handsteun mooi in past :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Bij mij werkte me optische muis niet goed op de everglide... [!Feel Mouse]

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 10:25 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Heb je nog een goedkopere variant van de Everglide Giganta :?
Want ik vind 20 euro een beetje te veel voor een muismat.
Ik heb een optische muis en ik wil graag een muismat in de vorm van die everglide vanwege dat "gat" onderin waar mijn handsteun mooi in past :)
Ja de Ratpadz, maar die is ook niet echt goedkoop

• Hahn

[..]

Waar kan je de muismatten vinden op perfect systems :?

Verwijderd

ja ik zat al te kijken op de site van perfekt-systems maar ik kan ze ook niet vinden.

check anders www.ratpadz.com effe. Vandaar word je doorgelinkt naar een leverancier hier in NL :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 21:27 schreef CRu5H0n3 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wint hij omdat jij 'm niet kan raken als hij lagt, dus..............

• Hahn
Op vrijdag 01 maart 2002 12:55 schreef katana25 het volgende:
ja ik zat al te kijken op de site van perfekt-systems maar ik kan ze ook niet vinden.

check anders www.ratpadz.com effe. Vandaar word je doorgelinkt naar een leverancier hier in NL :)
Bedankt :) Ik kon echt niks vinden :P

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Op vrijdag 01 maart 2002 14:51 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wint hij omdat jij 'm niet kan raken als hij lagt, dus..............
Nee ik win.. hij lagt uit het spel :D

• Felyrion
  • Laatst online: 11:56

Felyrion

goodgoan!

n everglide werkt voor mij perfect.
maar optisch vind ik m minder dus

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Pagina: 1