idd...
AdFrame heeft onlangs uitbetaald...
Weer 53,- rijker
AdFrame heeft onlangs uitbetaald...
Weer 53,- rijker
Verwijderd
idd, ik heb ook net bijschrift gekregen, 115,- 
alleen moet 180,- zijn
en volgende maand zal ook wel niet veel worden, adframe heeft hier wel 0 dagen gewerkt tot nu toe, nog 16 dagen te gaan voordat ze 2e maand uitbtalen, hopen dat ze nog ooit reclame aanbieden!
alleen moet 180,- zijn
en volgende maand zal ook wel niet veel worden, adframe heeft hier wel 0 dagen gewerkt tot nu toe, nog 16 dagen te gaan voordat ze 2e maand uitbtalen, hopen dat ze nog ooit reclame aanbieden!
Verwijderd
Moet het 1ste geld nog zien.
2e maand zal bij mij 0 gulden zijn, want ik kan de F*cking abnner niet draaien omdat hij crasht en er geen reclame is!
2e maand zal bij mij 0 gulden zijn, want ik kan de F*cking abnner niet draaien omdat hij crasht en er geen reclame is!
Dit stond in hun mailtje!
2. Surfen via de kabel of LAN
Een aantal leden heeft AdFrame geinstalleerd terwijl via de kabel wordt gesurft. Het principe van AdFrame is om leden de variabele internetkosten te vergoeden in ruil voor het ontvangen (en lezen!) van advertenties. Indien via de kabel wordt gesurft kan een lid onbeperkt surfen en dus ook ingelogd blijven zonder achter het beeldscherm te zitten. Adverteerders betalen ons uit op basis van ons unieke concept waarin we stellen dat elk lid de advertentie ook daadwerkelijk ziet. AdFrame heeft daarom besloten om mensen die via de kabel surfen in de toekomst niet meer uit te betalen. Hetzelfde geldt voor mensen die via een LAN surfen.
Pagina: 1