Ervaringen met Kabelfoon???

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb net kabel aangevraagd bij Kabelfoon; ik woon in schiedam. Nou hoop ik alleen niet dat het net zo zuigt als Casema... Iemand ervaring met Kabelfoon? Gemiddelde downloadsnelheid enzo??

Verwijderd

Ik heb al bijna twee jaar kabelfoon. Ik haal gemiddeld maar 2 kb/s met downloaden!

• jms
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

Heb nu bijna een jaar kabelfoon en haal een gem download snelheid van 6kb/s.

• B.A. Baracus
  • Niet online
Hebben jullie er signaalboosters tussen? En scheelt het veel tussen om 8 uur 's avonds en om 4 uur 's nachts internetten?
Thanx for the replys'!

• jms
  • Laatst online: 24-11-2025

jms

Alhoewel ik geen ervaring heb met het internetten om 4 uur 's nachts (dan download ik alleen maar), maar het maakt wel uit of je 's middags of 's avonds online bent.
De snelheid hangt heel veel af van hoeveel mensen er bij jouw in de straat kabelfoon hebben en hoe de wijken zijn ingedeeld.

Oh ja, hoewel je het niet veel ziet staan hebben ze ook een internet+ abbonement. Kost eenmaal 400 piek en 100 piek per maand maar dan heb je ook download snelheden tot geloof ik 512kb/s :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met Kabelfoon in Zevenbergen?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb 3 jaar lang een DEMOS modem gehad, en die deed het in IJsselstein gelukkig redelijk, meestal 5 tot 6 Kbyte/s. Dit abbonement is het "Basis" abbonement.

Ik heb nu ong. een half jaar een Terayon modem, met 512 kbit/s down, en dit abbonement is per 1 Feb ook in Schiedam beschikbaar, dus vraag het "Standaard" abbo (128kbit/64kbit) of het "Premium" abbo (512kbit/128kbit) aan, werkt een stuk beter en sneller dan "Basis".

Met Premium kun je download snelheden tot maximaal 50 kbyte/s mee halen, en ping is in de rustige uren <50, en in de spits nog steeds <200

Premium en Standaard zijn alleen te verkrijgen in het Westland, Maaslsuis, Schiedam en IJsselstein. Basis ook nog steeds natuurlijk.

In Zevenbergen, Klundert, Loenen en Pijnacker is dat trouwens nog niet beschikbaar, daar heb je alleen Basis. Standaard en Premium zullen daar binnen een paar maanden wel verschijnen trouwens.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met het Premium abbo. In de spits zit ik nog vaak op de 30 kbyte/s, en in de minder drukke uren kom ik vaak om en nabij de 50!!

Trouwens, in Schiedam is ADSL beschikbaar als concurrent.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• pven
  • Niet online
Dank voor het over-complete antwoord!!! :)

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Demos zou ik echt niet nemens als ik jou was. Ga voor een terayon abonnement of voor adsl.

Internet + is NIET meer verkrijgbaar. 3Com stopt met de fabricage van deze kaarten! :(

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Martijn18

nu 43...

Ik heb al 3 jaar kabelfoon, en tja wat moet je er van zeggen >:)

De ene dag zit het mee (d/l met 7/8 kb/s, ping van 130 met CounterStrike), terwijl het een uur daarna alweer afgelopen kan zijn je moeilijk lang zit te wachten tot je iets binnen hebt :( Maarjah je betaalt geen telefoontikken.. dus je kan hem dag en nacht aan laten staan :D

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 13 februari 2001 19:16 schreef Tonnetje het volgende:
Demos zou ik echt niet nemens als ik jou was. Ga voor een terayon abonnement of voor adsl.
Het enige wat kabelfoon in mijn woonplaats aanbiedt is dat abbo met die Demos-modem. ADSL is geen optie voor mij (het wordt niet aangeboden in mijn woonplaats, daarnaast is het veel te duur).

Pagina: 1