mammaplank buiten kast leggen

Pagina: 1
Acties:

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik wil heel graag een nieuwe mammaplank maar die past niet in mijn kast, het mobo dat er nu in zit heeft 1 agp, 2 pci en heeft nergebs ruimte over
en geld om meteen een nieuwe kast te kopen heb ik niet dus wou ik hem gewoon op een tafel leggen

nu is mijn vraag: kan dit kwaad :?

Verwijderd

Nah, hij zal wel werken maar echt netjes is het niet, en het lijkt me ook niet echt goed voor je mamaplank op de lange duur, maar als tijdelijke oplossing is 't denk ik wel te doen...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op maandag 04 februari 2002 18:12 schreef DarkPipo het volgende:
het lijkt me ook niet echt goed voor je mamaplank op de lange duur, maar als tijdelijke oplossing is 't denk ik wel te doen...
Hmm.. Zo test ik meestal moederborden.. Ik zou ook niet weten waarom het niet goed zou zijn.. Je moet er natuurlijk een beetje mee oppassen dat er geen dingen in geknoeid worden ofzo (nee, ze lusten geen cola etc.).
Maar voor de rest kan het geen kwaad.. Wel zorgen dat je het mobo op iets niet geleidends hebt liggen (en ook het liefst iets antistatisch!).
Ik gebruik meestal de antistatische zakken waarin zo'n ding verpakt is als onderlegger..

• Kapitein Edward
het is voor een maand ofzo,

maar er iets onder leggen:

• de doos

• een handoek

• een stuk plastic

edit:

staat hier boven al > ut antwoord

bedankt :)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Caselessmod
Alsjeblieft...

Verwijderd

Correct me if i'm wrong maar die anti statische zakken geleide toch ook een beedje ????
of niet soms??
Wat je ook kan doen is dat mobo tijdelijk op een plaat hout schroeven, gewoon met houtschroeven door de bestaande gaatjes.
Is iets steviger en kan je ook bevestigen aan bijvoorbeeld de zijkand van je buro, met daarnaast je kast er bijna tegenaan.
Word ie ook nog een beedje beschermt.

• Kapitein Edward
hmm moet toch echt beter kijken...

nou ja deze kan wel op slot denk ik :)
Pagina: 1