"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
maar succes ermee
Zelf een 'loos' bedrijf opzetten met KvK nummer gaat dus niet. Maar een vereniging met notaris moet toch lukken dacht ik zo, zodat je iig een KvK nr. kan krijgen.
Iemand ervaring hiermee?
Of desnoods iemand die reseller is van widexs waar ik mijn .nl domein kan onderbrengen?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
En inkoopacties zijn zo ook makkelijker te regelen, zeker met invoerrechten enzo.
Misschien iets voor tweakers.net?
Ik heb geen enorme haast ofzo, ik heb het domein toch al, maar ik wil gewoon aan de slag met mijn eigen domein!
Anders geen .NL domeintje.
Beste optie is om 't via je pa oid te doen, dan blijft het domein zeg maar jouw eigendom..
De eigenaar van het domein is tevens de houder van het KvK uittreksel.
Via een provider laten doen is niet echt slim, als je ooit gezeik krijgt, is de provider de wettelijke eigenaar....
staat nl op hun naam
Dan maar voor vereniging op stichting gaan ofzo.
Iemand hier ervaring mee?
En KvK kosten betaal je toch elk jaar weer?
Verwijderd
De meeste providers willen nog wel URL forwarden, maar dan houdt het bij de meeste écht op. Pakketen customizen kan ook zowat nergens op deze kleine schaal.
Verwijderd
er zijn genoeg providers die dat bieden, alleen bsmtp weet ik verder niet direct een host. Ook waar ik zit bieden ze dit (standaard) niet aan. je kunt denk ik gewoon het beste ff een uurtje opofferen en gewoon een zooi bedrijven bellenOp maandag 04 februari 2002 21:27 schreef DarkHelmet het volgende:
Kertje> das het probleem nu juist, welke provider biedt de door mij vereiste diensten? Juist, niemand behalve als je 200€ over hebt voor een bSMTP dienst
De meeste providers willen nog wel URL forwarden, maar dan houdt het bij de meeste écht op. Pakketen customizen kan ook zowat nergens op deze kleine schaal.
Bij de meeste moet je daar dan ook je andere zaken onderbrengen, zoals server op lokatie of een pakket nemen.
Maar aangezien de meeste geen toegang geven tot de DNS records, is dat geen optie.
Ik ga gewoon voor http://www.enom.nl en zoek wel een andere oplossing voor bSMTP....