Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ziet er wel flex uit
merk kijk es goed naar de heatsink op de northbridgeOp maandag 04 februari 2002 18:03 schreef Hielkej het volgende:
prijs/merk/waneer in de winkel?
maare wat zijn die 2 gele dingentje's onder
Om precies te zijn GA-7VRXP.Op maandag 04 februari 2002 18:05 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
merk kijk es goed naar de heatsink op de northbridgegigabyte
prijs ben ik wel zeer benieuwst naar en wanneer in de winkel mischien maandje ofzo
die zijn er wel, moet je is heel goed kijken, ze zijn helemaal zwartOp maandag 04 februari 2002 18:05 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Ik mis alleen de 4 gaten rondom de socket.
Geen cooler op de chipset?? Btje jammer
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Gezien.Op maandag 04 februari 2002 18:08 schreef PASware het volgende:
[..]
die zijn er wel, moet je is heel goed kijken, ze zijn helemaal zwart
Geen cooler op de chipset?? Btje jammer
Diexal er wel opkomen. Deze versie is om te showen dus de final om het maar zo te noemen zal het waarschijnlijk wel hebben.
USB 2 connectorsOp maandag 04 februari 2002 18:06 schreef RS_003 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat ding die komt zeker in me alian ware dragon kast
![]()
![]()
yummie ziet er zeer kwel uit koopuh !
![]()
maare wat zijn die 2 gele dingentje's onder( kheb nog nixx er over gelezen RS= lui
)
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
jetway (http://www.jetway.com.tw/evisn/product/amd/v333da/v333da.htm)
en
biostar heeft er van de week ook eentje ter wereld gebracht (website door mij onbenaderbaar www.biostar.com.tw)
nu maar wachten op de betere mobo fabrikanten.
Verwijderd
usb 2.0 EN raid 133 EN 333 is natuurlijk wel kewl
Verwijderd
zou dan de eerste keer zijn dat ik zo'n mobo zie en hopelijk komen er nog veel zo'n mobo's bij
üRound corner PCB plate - Dedicate design for continuous improvement
After conducted series of test and evaluation, Gigabyte concluded that PCB plate with round corner has three advantages over that with vertical angel. These advantages are better solidness, better appearance and even better for handling during DIY. Therefore, the round corner plate had applied in 7VRXP.
üGigabyte patented EasyTuneIII , @BIOS, Q-Flash and DualBIOS
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
heeft handig in o,1 volt stijgende stapjes voor de ddr-modules.
De gigabyte heeft btw 5.1 sound aan boord!
http://www.planet3dnow.de/artikel/hardware/a7v333_proto_en/index.shtml

Dat is het asus plankje...
Kan iemand mij misschien uitleggen wat onderaan
En wat zijn die witte en bruine plug naast de floppy plug
En ligt het aan mij of is dit een 1,5 V AGP slot
Die 2 gele dingetjes onderaan zijn USB aansluitingen. Daar sluit je zo'n bracket voor je PCI slot op aan.
Ooit wel eens een mobo van dichtbij gezien?

Zijn alle mobo's het zelfde , neeej!!Op dinsdag 05 februari 2002 14:26 schreef mr_obb het volgende:
Even voor alle duidelijkheid:
Die 2 gele dingetjes onderaan zijn USB aansluitingen. Daar sluit je zo'n bracket voor je PCI slot op aan.
Ooit wel eens een mobo van dichtbij gezien?

The Multiplier which is located right behind the parallel port. Your CPU needs to be unlocked before any settings on the multiplier adjustment will work.

alle pics bij www.ocworkbench.com, binnen een paar dage een review
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
maar KT333A ( nu toch CL genoemdOp maandag 11 februari 2002 22:42 schreef SuB het volgende:
weinig boeiends dat kt333. alleen ondersteuning voor ddr 333 lekker boeiend
anywaya ik heb ook raid en usb2.0
Verwijderd
Ben benieuwd naar de ervaringen!
Verwijderd
Ook dik tevreden met oc-mogelijkheid
En daar voor kick je dit topic weer omhoogOp dinsdag 12 maart 2002 22:58 schreef Jimmy800 het volgende:
Lekker bordje hoor, ben blij dat ik eindelijk mn asOs A7V-E door de kamer kan flikkeren
Ook dik tevreden met oc-mogelijkheid
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
maar zoals jullie zien zit er een aansluiting op voor die media card dinge maar niks heeft die aansluiting volgens mij of is dat los te bestellen
en nog wat weet iemand wat de beste settings zijn voor mijn bios gezien mij geheugen ? (daar snap ik niks van )
dank!
yep ik heb sinds 1,5 week een msi kt3 ultra ARUOp donderdag 28 februari 2002 14:53 schreef Canard het volgende:
Hebben er al mensen een KT333 mobo?
Ben benieuwd naar de ervaringen!
lekker stabiel bordje
alleen nog 333 mhz geheugen halen
Verwijderd
Wat zijn jouw specs precies? Ik heb nl ook zo'n bordje met 333 Mhz geheugen en een MSI Geforce 4 ti4400 videokaart.
Echter met die GF4 wil het niet lopen.
Als ik de GF4 eruit haal en vervang door een GF2mx heb ik geen enkel probleem.
Ik heb een nieuwe voeding besteld, misschien dat het daaraan ligt? Nu heb ik een 300 watt voeding.
en ik kan je vertellen dat ALS het niet werkt het waarschijnlijk ook niet gaat werken...
ik liep stage bij funprice assemblage en daar was het 3x niks met die gf4 kaarjtes
maarja dat waren wel de mxjes dan