Laatst effe nieuw systeempje gekocht: amd xp 1500, kt266 pro mobo ( msi), gf 2 ti enz enz. Na tegenvallende results dacht ik , ik update de bios maars. En ja hoor 500 marks verschil. Mijn huidige versie is 1.4 maar om een of andere redenen wil hij niet naar de 1.8 die live update van msi voorsteld..... Bios protection staat op disable. Als de setup run krijg ik een dos box, met 'This is a vga chipset' vervolgens iets van /F , en dan closed ie.... wat is dit? Iemand een suggestie van wat ik verkeerd doe..?
Heb je geen video driers gedowned
( klinkt stom maar het kan
) en anders met 1.5 probeeren ? enzo
Welke setup heb je voor je bios gedownload, ik had ook zo'n flashtooltje dat het niet deed, maar toen heb ik op de site gewoon effe handmatig het goede bios gedownd.
Die op een opstartflop gekopieerd met een autoexec.bat en toen daarmee opgestart, de rest deed ie toen vanzelf.
(ook k7t266 + 1.8 Bios)
Die op een opstartflop gekopieerd met een autoexec.bat en toen daarmee opgestart, de rest deed ie toen vanzelf.
(ook k7t266 + 1.8 Bios)
www.bootdisk.com en download een dos boot disk en zet daar bij de flash tool en rom bios, flashen en klaar
ik had eerst ook problemen met live update
Ach jah , ik dacht hoezo moelijk doen als het makkelijk kan. Het mobo heeft uberhaupt al usb kuren dit kan er ook nog wel bij. Het frustrerende is dat in win 2k pro heb waar je dus geen opstart disk mee kan maken ( zover ik weet dan). Weet iemand nog andere dingen?
Verwijderd
www.bootdisk.com
was trouwens al gezegd.
rip een random win9X os flop en boot daarmee.
je gaat er echt je pc niet mee bewerken verder
na flesj meteen reboot.
was trouwens al gezegd.
rip een random win9X os flop en boot daarmee.
je gaat er echt je pc niet mee bewerken verder
Pagina: 1