Toon posts:

Beetje een hekel aan....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
....dit soort topics dus. Waarin niet meteen duidelijk gezegd wordt in de topictitel waar het om gaat. Alles om maar te zorgen dat de bezoekers in zo'n topic kijken.

Persoonlijk ben ik zelfs dit soort topics gaan vermijden, het is geeneens een geintje meer. Momenteel staan er in de Huiskamer ook al 3 of 4 van dat soort topics en ik erger me er kapot aan sorry dat ik het zeg.

Hebben meer mensen dat? En kan er eventueel wat aan gedaan worden als nou echt 99% van GoT er ook een hekel aan heeft?

Okay, dat was em, moest ik dus ff kwijt.

Ik dank u. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alsof dat boeit in de HK :?
Alsof je interessante info mist dan ;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik erger me er ook aan, in HK kun je er haast al vanuit gaan dat het niet is wat het lijkt. Meestal is er een puberale toespeling op seks. In de techfora is het alleen bedoeld om aandacht te trekken: je wil toch ff weten waar het over gaat en daarom lees je het topic.

in HK boeit het me niet zo, in de techfora is het irri

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Niks aan te doen, of topicstarters moeten eerst wat langer nadenken voor ze posten.
En ze allemaal aanpassen, is ook zo'n werk..

* El Jefe wil overigens wel solliciteren naar een eventuele functie als topictitel verbeteraar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:51

Exirion

Gadgetfetisjist

We hebben een tijdje een 'duidelijke titels campagne' gevoerd, maar zoals met de meeste maatregelen is het resultaat bedroevend. Het werkt (met wat mazzel) een tijdje, maar op de lange termijn vervalt alles weer in het oude patroon. Helaas.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op maandag 04 februari 2002 17:25 schreef Webgoodie het volgende:
...moeten eerst wat langer nadenken voor ze posten.
Je slaat de spijker op zijn kop.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 17:25 schreef Exirion het volgende:
We hebben een tijdje een 'duidelijke titels campagne' gevoerd, maar zoals met de meeste maatregelen is het resultaat bedroevend. Het werkt (met wat mazzel) een tijdje, maar op de lange termijn vervalt alles weer in het oude patroon. Helaas.
Tijd voor herinvoering? Ik vind het echt mega irritant en ja in huiskamer boeit het me ook. Maargoed ik boycott die @#%#-topics dus. Het komt echt op me over op aandachtstrekkerij en die topics kunnen best leuk zijn hoor, maar als ze dus halfslachtig de titel er niet in gooien dan lees ik die zooi dus lekker niet.

Averechts effect voor de poster dus als meer mensen dat zouden doen, al heb ik het idee dat dat er al plenty zullen zijn, daar hoef ik nu dus geen oproep voor te doen.

Anyway, met een beetje geluk wordt het strax een rage staat er strax weer een nieuwe regel op. Rules ook weer.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Net weer een leuk topic gestart zie ik: [topic=401585]

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 10:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 04 februari 2002 17:31 schreef Webgoodie het volgende:
Done O-)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 17:31 schreef Webgoodie het volgende:

|:(
Ja maar die is tenminste dan nog duidelijk ik weet dat er wat met die jongen (of meisje) zijn hardware is.

Kijk, was het nou zo'n armzalige puber geweest had ie het topic geopend met zijn beginzin:
ik heb nog een vraagje....
Het zijn echt die:

"Wat moet ik doen met mn...." (en dan in het topic: "schaamhaar, permanenten of een cremespoelinkje?")

"Ik snap niet dat...." (en dan in het topic "programma van sbs 6 is omgegooid.")

Dat soort shit, you catch my drift. Paar voorbeelden:
Ik kijk nou ff vluchtig.... maar dat soort topics erger ik me dus echt het schompus aan. Niet aan de posters zelf hoor dat zeg ik er ff bij dus dat niet 1 van de openers van 1 van die topics zich aangevallen voelen laat dat ff duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
in de [HK] moet je daar niet op letten, dat is nou eenmaal 'niet boeiend' wat daar gebeurd. :)
in techfora is het zeker erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 18:53 schreef Aikon het volgende:
in de [HK] moet je daar niet op letten, dat is nou eenmaal 'niet boeiend' wat daar gebeurd. :)
in techfora is het zeker erg irritant...
Ik vind het in alle fora irritant. Wat is anders de funktie van een topic titel? Kun je ze net zo goed gewoon gaan nummeren.

Hee welkom in topic 12160861 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
ja, ik vind het ook irritant, ik probeer ook altijd een zo goed mogelijke titel te maken, dat is wel zo duidelijk voor de andere gebruikers.

En als niemand het zou doen zou je ooks niks meer kunnen vinden met de (brakke) search..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 20:48 schreef Azrael het volgende:
ja, ik vind het ook irritant, ik probeer ook altijd een zo goed mogelijke titel te maken, dat is wel zo duidelijk voor de andere gebruikers.

En als niemand het zou doen zou je ooks niks meer kunnen vinden met de (brakke) search..
Precies en Amen. Al Pacino trapt idd echt heel serieuze aars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Op maandag 04 februari 2002 20:56 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Precies en Amen. Al Pacino trapt idd echt heel serieuze aars.
en zo is het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 22:24 schreef Azrael het volgende:
en zo is het! :)
Hehehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 21:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Helemaal mee eens!

In de HK boeit het me niet maar bij de tech ga ik sowieso niet serieus reageren, meestal zeg ik ze dat ze beter een andere topictitel hadden kunnen kiezen :z

Maar ja, is eik ook niet goed, want dan "heb" ik er weer een techpost voor nix bij...

Oplossing: Modjes alle foute topictitel topics (klinkt wel grappig, moet je eens 5x achter elkaar zeggen >:)) laten dichtgooien? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 01:27 schreef PromWarMachine het volgende:
Helemaal mee eens!

In de HK boeit het me niet maar bij de tech ga ik sowieso niet serieus reageren, meestal zeg ik ze dat ze beter een andere topictitel hadden kunnen kiezen :z

Maar ja, is eik ook niet goed, want dan "heb" ik er weer een techpost voor nix bij...

Oplossing: Modjes alle foute topictitel topics (klinkt wel grappig, moet je eens 5x achter elkaar zeggen >:)) laten dichtgooien? :?
Dat zou idd een oplossing zijn ja. Doen ze met niet gedetailleerde topics toch ook, dus moeten we die maar eens gaan zien als niet gedetailleerde topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik ben ook vóór duidelijke topictitels (alles buiten de HK, dat wel).

In HK verzin ik ook wel duidelijke titels, maar daar kun je het amper verlangen, dat lukt echt nooit. Vaak is het ook sport om een zo verleidelijke of misleidende topictitel te bedenken.

Ik ben het met je eens dat het moeilijker is om de search te gebruiken, true.

Maar ach, tech heeft prioriteiten, en daar wordt nu al best veel aan gedaan. Ligt een beetje aan de mentaliteit van de topicstarter, vaak zijn het newbies die er zo een openen, of ultra-n00bs (verschil heb ik al eens ergens uitgelegd).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 10:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben ook vóór duidelijke topictitels (alles buiten de HK, dat wel).

In HK verzin ik ook wel duidelijke titels, maar daar kun je het amper verlangen, dat lukt echt nooit. Vaak is het ook sport om een zo verleidelijke of misleidende topictitel te bedenken.

Ik ben het met je eens dat het moeilijker is om de search te gebruiken, true.

Maar ach, tech heeft prioriteiten, en daar wordt nu al best veel aan gedaan. Ligt een beetje aan de mentaliteit van de topicstarter, vaak zijn het newbies die er zo een openen, of ultra-n00bs (verschil heb ik al eens ergens uitgelegd).
Tsja dat zeg ik, ik hoop dat het een rage wordt dan is er zo weer een policy regel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:06

The Legend

*Plop*

Een beleid invoeren als in OCM ? Werkt wel goed daar d8 ik :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 14:15 schreef The Legend het volgende:
Een beleid invoeren als in OCM ? Werkt wel goed daar d8 ik :)
Met die draadplaatjes ging het toch makkelijk, policy erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 05 februari 2002 14:36 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Met die draadplaatjes ging het toch makkelijk, policy erbij.
Duidelijke topictitel is handig voor herkenbaarheid en waar het topic over gaat, in tegenstelling tot die plaatjes die topics verneukten. Ik snap je sarcastische steken onder water heus wel, maar daar zal ik verder maar niet op ingaan.

HK is wat dat betreft niet met de techfora te vergelijken, en policy is het al, want als je de FAQ gelezen hebt, weet je dat je een duidelijke topictitel moet gebruiken.

Oja, voor het geval dat ik de opmerking krijg dat ik snel op mn teentjes getrapt ben, dat ben ik niet, dus bespaar je die moeite ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat je een heel goed argument hebt dat dat draadje alleen voor de topicstarter handig is, het is nml voor de search compleet nutteloos en dat is ook iets wat we hier op GoT willen hebben: een search waarmee je antwoorden vindt.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 05 februari 2002 15:13 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik denk dat je een heel goed argument hebt dat dat draadje alleen voor de topicstarter handig is, het is nml voor de search compleet nutteloos en dat is ook iets wat we hier op GoT willen hebben: een search waarmee je antwoorden vindt.
Klopt, maar dit geldt vooral in de techfora. Maar in HK doet dit vaak afbreuk aan de humor van sommige draadjes.

Ik wil best in gaan voeren dat je daar ook duidelijke titels moet gaan invoeren, maar handiger lijkt me dat pas te doen als ze het op heel GoT ook doorhebben.

En zeg maar hoe het gemodereerd moet worden. Nieuwe policy; moet ik dan elke topic gaan sluiten die een slechte topictitel heeft? Elke topic apart gaan editen? In sommige techfora nog wel te overzien, maar in HK niet met het tempo topics dat daar geopend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 15:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Duidelijke topictitel is handig voor herkenbaarheid en waar het topic over gaat, in tegenstelling tot die plaatjes die topics verneukten. Ik snap je sarcastische steken onder water heus wel, maar daar zal ik verder maar niet op ingaan.

HK is wat dat betreft niet met de techfora te vergelijken, en policy is het al, want als je de FAQ gelezen hebt, weet je dat je een duidelijke topictitel moet gebruiken.

Oja, voor het geval dat ik de opmerking krijg dat ik snel op mn teentjes getrapt ben, dat ben ik niet, dus bespaar je die moeite ;)
Dude, ik was niet sarcastisch en ik gaf je ook geen steken onder water want zo zit ik niet in elkaar.

Bij mij kun je dus echt altijd heel simpel denken, dat je dat ff weet. Come on, we hebben toch gemailt ook als ik een beef met iemand heb hier mail ik diegene wel, of ICQ ik even. ;)

Chill dude, peace and mellow out. Die opmerking was echt niet lullig bedoelt. Dat je het ff weet.

:)
Op dinsdag 05 februari 2002 15:13 schreef Grrrrrene het volgende:
Idd. Met een search suckt het zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 05 februari 2002 15:32 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Dude, ik was niet sarcastisch en ik gaf je ook geen steken onder water want zo zit ik niet in elkaar.

Bij mij kun je dus echt altijd heel simpel denken, dat je dat ff weet. Come on, we hebben toch gemailt ook als ik een beef met iemand heb hier mail ik diegene wel, of ICQ ik even. ;)

Chill dude, peace and mellow out. Die opmerking was echt niet lullig bedoelt. Dat je het ff weet.

oke oke, my bad dan (maak het dan even duidelijk middels smilies, het helpt echt! maar dat had ik ook al via mail duidelijk gemaakt overigens :o ;) ) Het stukje communicatie over internet wat vaak stroef verloopt, en vaak voor verbetering vatbaar is ;)

En kritiek vind ik nooit erg, opgebouwd en zelf met voorbeelden hoe het beter kan. Want kritiek alleen hebben, is makkelijk :)
(zand erover dan maar weer :P ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:
oke oke, my bad dan
Nah maakt niet uit, no hard feelings. Ik ben echt heel relaxed in die dingen.
(maak het dan even duidelijk middels smilies, het helpt echt! maar dat had ik ook al via mail duidelijk gemaakt overigens :o ;) ) Het stukje communicatie over internet wat vaak stroef verloopt, en vaak voor verbetering vatbaar is ;)
Mja wil die smiley's ook niet te vaak gebruiken ik ben er zuinig mee ;)
En kritiek vind ik nooit erg, opgebouwd en zelf met voorbeelden hoe het beter kan. Want kritiek alleen hebben, is makkelijk :)
(zand erover dan maar weer :P ;))
Daarom meldde ik dit ook ff, ik dacht misschien is het beter als we er wat aan doen. Maar uiteindelijk is het jullie winkel al willen jullie alles roze met groen en rood aan kleden dan moeten jullie dat vooral doen. :)

Ik vind het leuk om hier rond te hangen dus zoveel is er niet mis mee. De users mag ik ook stuk voor stuk allemaal, zelfs diegene waar ik aanvaringen mee heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op maandag 04 februari 2002 17:22 schreef Commodore64 het volgende:
....dit soort topics dus. Waarin niet meteen duidelijk gezegd wordt in de topictitel waar het om gaat. Alles om maar te zorgen dat de bezoekers in zo'n topic kijken.

Persoonlijk ben ik zelfs dit soort topics gaan vermijden, het is geeneens een geintje meer. Momenteel staan er in de Huiskamer ook al 3 of 4 van dat soort topics en ik erger me er kapot aan sorry dat ik het zeg.

Hebben meer mensen dat? En kan er eventueel wat aan gedaan worden als nou echt 99% van GoT er ook een hekel aan heeft?

Okay, dat was em, moest ik dus ff kwijt.

Ik dank u. :(
Heeel erg irritand :r
Het lijkt wel op Reclame voor hun eigen topic, veel proberen maar een wazig title te maken om maar mensen te lokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 20:50 schreef Qorne het volgende:
Heeel erg irritand :r
Het lijkt wel op Reclame voor hun eigen topic, veel proberen maar een wazig title te maken om maar mensen te lokken :(
Ik haat het echt, vandaag kwam ik nog meer van dat soort pareltjes tegen. Misschien een idee om een rage tegen dat soort topics te beginnen om er per direct in te gaan slowchatten alleen smiley's en draadplaatjes?

Pagina: 1