Toon posts:

Kan ik deze HD erin plaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een oudere pc nog een harde schijf over van 4gb.. Deze is een jaar of 2 maar werkt nog perfect. Als ik deze in mn pentium 4 zet , kan dit dan geen problemen geven en zou het gewoon moeten werken?. ik moet het ff zeker weten want strax gaat er iets fout

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
c'mon, wat zou er fout kunnen gaan volgens jou ? :? ?

Verwijderd

Topicstarter
Jah geen id.. Maar ik was nog wat onzeker .. daar is toch niks mis mee

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het enige wat ik me kan bedenken is dat (onder windows) je station letters gaan schuiven.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Opzich is het geen probleem.. wel opletten dat windows er niet spotaan z'n cache derop gaat zetten.. dat wil je niet (ivm met snelheid enzo) Aan snelheid zal het dus alleen te merken zijn als je files vanaf die hd laat..

Geef um wel een eigen ide port... anders kan het de snelheid van je andere hd daarop slecht beinvloeden..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik heb wel eens niet werkende software gehad doordat de cdrom speler plotseling was verplaatst, moest ik dat weer opnieuw installeren, niet zo'n groot probleem nee, maar CheapAss vroeg wat er fout kon gaan.

(ik heb tegenwoordig mijn cdspelers achterin het alfabet :))

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Als je met NT/2000/XP draait is het geen probleem. De nieuwe HD wordt keurig achter je andere drives geplaatst, dus ook na je Zip, CD etc. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 04 februari 2002 22:22 schreef MST_Morpheus het volgende:
Als je met NT/2000/XP draait is het geen probleem. De nieuwe HD wordt keurig achter je andere drives geplaatst, dus ook na je Zip, CD etc. :)
Maar dat is handig!! Dus niet, ik ben van mening dat HD's eerst moeten komen, en daarna de "rest" , das veel eenvoudiger bij het beheren
Pagina: 1