Toon posts:

PC opstartproblemen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een vraagje....

ik heb net een PC inelkaar gezet, maar er gaat steeds iets mis met het opstarten....de reset knop werkt al niet goed
(hij gaat wel opnieuwopstarten, maar hij houdt er dan gelijk weer mee op en het beeldscherm blijft op standby). Restart in XP krijg ik hetzelfde probleem.
Als ik hem uit zet met 'shutdown' zet ie hem netjes uit en als ik hem dan weer aanzet doet ie hetzelfde opstart gedoe als bij de reset knop....(niet opstarten dus). En daarna elke keer als ik hem aanzet doet ie het niet...ik moet hem dan wer 'goed' laten opstarten dmv de aan/uit knop achter op de PC (dit moet ik 2 keer doen voordat ie weer 'goed' opstart)

help me pls...

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Wat meer specificaties graag. moederbord, processor, geheugen,....

All your base are belong to Chuck Norris

Verwijderd

Topicstarter
MB: MSI 694T Pro (FCGPA)
Geheugen: 2x 64MB 100Mhz
CPU: 900 celeron
Videok: 32MB STD Geforce1
Netwerk: Unex 10Mbit
Geluidsk: 128 PCI vibra

Verwijderd

Voor de reset knop zou je moeten kijken of deze goed aangesloten zit op je moederbord. misschien hangt dit stekkertje wel scheef erin.

Verwijderd

Idd, zonder Caps leest een stuk rustiger :)
Maarre, alle symptomen wijzen op het omwisselen van de reset- en powerstekker.
[edit]
Vraag is ook of je genoeg power van je voeding hebt, en of alle stekkertjes goed vast zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Welke caps...nou ja...

uhm, maar volgens mij heb ik die juist wel goed aangesloten...heb er nog extra naar gekeken...

Het komt er dus op neer dat ie nadat de PC uit is geweest de PC niet weer normaal opstart, hij gaat wel aan maar komt het beeld springt niet aan en hij stopt gewoon met verder opstarten...

Verwijderd

Topicstarter
Kan ieamand me aub helpen dan>>>???
Pagina: 1