Toon posts:

weet iemand waar ik HELE film's kan downloaden???

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die vinden

Site's graag!!!

thnx

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:41
hele films = Warez -> closen maar dus

Verwijderd

Ik zal het probleem dan maar voor eens en altijd uit de weg helpen http://www.scapewarez.com !!! :)

TheScape :)

Verwijderd

Je kunt het overal vragen _behalve_ hier. Dit is geen warez forum. Probeer IRC ofsow.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Junior, dit mag hier niet :) :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik vind gasten die warez requests plaatsen ZEER triest. Man kun je dan zelf niets vinden? In die scene kom va van de ene link op de andere, en dan kom je vanselluv op een goeie site met datgene wat je zoekt... it's not that hard...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Slotje ..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Eh als ik nou een filmstudent ben en ik maak een mooie fil die bedoeld is om down te loaden zodat ik een zo groot mogelijk publiek bereik?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
En trouwens doe niet allemaal zo koel, laat een adje dat lekker zelf doen of ga zeiken in lieveadjes. Stuur die gast liever een meeltje met waar hij het wel kan vinden bijvoorbeeld, daar hebben we wat aan. Je moet elkaar helpen hier, das veel leuker dan zeiken...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Eh als ik nou een filmstudent ben en ik maak een mooie fil die bedoeld is om down te loaden zodat ik een zo groot mogelijk publiek bereik?
De persoon in kwestie vraagt om sites om films te DOWNloaden, niet om ze te UPloaden. Daarnaast moet iemand die in staat is om een film(pje) te maken toch ook in staat zijn om die film op de een-of-andere manier te distribueren, zonder onze hulp.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.