ik heb mijn proccie geunlockt, maar kan de multiplier nog steeds niet omhoog gooien, hoe kan da???
heb MS-6378 mamaplaat voor de volledigheid
Heb dezelfde duron en check me sig... unlocked en ken de multiplier wel naar beneden en om hoog doen... 
gewoon ff beter met et potloodje er overheen... wel goed uit kijken niet de l1 bruggen MET ELKAAR connecten want dan wil het ook niet
hehe suc6!
gewoon ff beter met et potloodje er overheen... wel goed uit kijken niet de l1 bruggen MET ELKAAR connecten want dan wil het ook niet
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ferdy, je moet nie zo zeuren he, mamaplaat staat er al bij, verder moet ik denk ik weer even gaan tekenenOp maandag 04 februari 2002 16:51 schreef inquestos het volgende:
geef ff verdere specificaties Sander, is altijd wel zo handig
Naja kijk waarschijnlijk heb je je proc niet goed geunlocked... gewoon ff goed kijken... gebruik een 2B potlood... anders ga je krasjes maken en dan schiet je nog niks op...
Dus even Lichtjes er over heen gaan paar kleine streepjes zetten en wees sekuur (zo schrijf je dat toch
nederlandse taal ook...) kijk desnoods als je het niet helemaal goed kan zien met een vergrootglas (ja die bruggies zijn pokke klein
) enne, tsja... probeer gewoon wat lagere multipliers... willen die wel, dan heb je hem waarschijnlijk niet goed geunlocked, en dus even beter terwerk gaan !
Je komt er vast wel uit, lukt het echt niet, dan moet je maar even zeggen wat er precies niet wil... want wij kunnen hier natuurlijk helpen! hoevaak ik wel niet om hulp gevraagd heb bij dingen,
)
Dus even Lichtjes er over heen gaan paar kleine streepjes zetten en wees sekuur (zo schrijf je dat toch
Je komt er vast wel uit, lukt het echt niet, dan moet je maar even zeggen wat er precies niet wil... want wij kunnen hier natuurlijk helpen! hoevaak ik wel niet om hulp gevraagd heb bij dingen,
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
dat is het nou net, ik zie nergens geen multiplier in mijn biosOp maandag 04 februari 2002 16:57 schreef DAMAGE het volgende:
Naja kijk waarschijnlijk heb je je proc niet goed geunlocked... gewoon ff goed kijken... gebruik een 2B potlood... anders ga je krasjes maken en dan schiet je nog niks op...
Dus even Lichtjes er over heen gaan paar kleine streepjes zetten en wees sekuur (zo schrijf je dat tochnederlandse taal ook...) kijk desnoods als je het niet helemaal goed kan zien met een vergrootglas (ja die bruggies zijn pokke klein
) enne, tsja... probeer gewoon wat lagere multipliers... willen die wel, dan heb je hem waarschijnlijk niet goed geunlocked, en dus even beter terwerk gaan !
![]()
Je komt er vast wel uit, lukt het echt niet, dan moet je maar even zeggen wat er precies niet wil... want wij kunnen hier natuurlijk helpen! hoevaak ik wel niet om hulp gevraagd heb bij dingen,)
Hmm.. Op een of andere manier vrees ik dat jij een bordje hebt wat nou niet echt geschikt is voor overclocken.. MSI heeft wel meer bordjes gehad waarbij je gewoon niks kon instellen..Op maandag 04 februari 2002 16:58 schreef X-IoN het volgende:
dat is het nou net, ik zie nergens geen multiplier in mijn bios
Misschien kun je nog ergens een OC-bios vinden ofzo??
zou inderdaad ook nog kunnen ja... mijn bios kan ik wel echt alles instellen wat ik maar wil... je ken met dit mobo ook wel lekker overclocken...
Wat jij zegt over OC Bios zou hij inderdaad kunnen proberen...
www.msi.tw.com was het toch? of was het www.msi.com.tw ?
naja een van die twee, even een bios update er over heen...
volg goed de instructies die gegeven worden, want het kan ook fout gaan dus even goed lezen! backup je oude bios, en zoek een bios die bij jou mobo past...
BTW je voltage settings (het woord zegt het al) vind je gewoon onder Voltage settings in de bios, ik weet niet wat voor bios jij hebt? ik heb zelf een Award bios maar heb gehoord, dat er ook MSI planken zijn met een AMI Bios... weet niet hoe dat werkt dan...
volg goed de instructies die gegeven worden, want het kan ook fout gaan dus even goed lezen! backup je oude bios, en zoek een bios die bij jou mobo past...
BTW je voltage settings (het woord zegt het al) vind je gewoon onder Voltage settings in de bios, ik weet niet wat voor bios jij hebt? ik heb zelf een Award bios maar heb gehoord, dat er ook MSI planken zijn met een AMI Bios... weet niet hoe dat werkt dan...
Hoi, das echt zo'n OEM bordje. Wel grappig ding.. Kan me voorstellen dat er geen OC-mogelijkheden inzitten.. wat je wel kan doen is een golden socket kopen.
Met zo'n ding kun je hardwarematig OC-en.
Kijk ff op: www.oc-shop.nl en dan onder tweaking gear.
een Golden SocketOp maandag 04 februari 2002 17:16 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Hoi, das echt zo'n OEM bordje. Wel grappig ding.. Kan me voorstellen dat er geen OC-mogelijkheden inzitten.. wat je wel kan doen is een golden socket kopen.
edit : is dat wat hij heeft een OEM boardje dan?? was er oem aan dan, weinig opties?
ik heb een award biosOp maandag 04 februari 2002 17:15 schreef DAMAGE het volgende:
zou inderdaad ook nog kunnen ja... mijn bios kan ik wel echt alles instellen wat ik maar wil... je ken met dit mobo ook wel lekker overclocken...
bios update al eens geprobeerd, werkte toen niet, kreeg een stuk van: niet updatedOp maandag 04 februari 2002 17:15 schreef DAMAGE het volgende:
Naja, OEM, dit bordje word wel veel als OEM bordje gebruikt. En word maar weinig door tweakers gekocht, omdat er geen overclock functies op dit bord zitten.Op maandag 04 februari 2002 17:19 schreef DAMAGE het volgende:
[..]
een Golden SocketLOL! bestaat dat tegenwoordig ook al... cewl... noooooit geweten hehe
edit : is dat wat hij heeft een OEM boardje dan?? was er oem aan dan, weinig opties?
Ik heb dit bordje al gekocht, toen ik nog niet eens wist wat oc-en was
Nou ja, dat is een beetje overdreven, maar ik had er toen nog geen oc-plannen mee...
Nou ja, dat is een beetje overdreven, maar ik had er toen nog geen oc-plannen mee...
Pagina: 1