Ik heb een netwerkje en deel internet via ICS en gebruik zonealarm pro op de hoofd pc (server) met winXP binnen mijn netwerkje maar iedere keer na een half uur verbreekt hij de verbinding met de clients en kan ik via de clients dus niet meer internetten en browsen in netwerkomgeving. ik moet dan perse zonealarm uitzetten of de hoofd pc opnieuw opstarten.
ik heb alle mogelijke configuraties binnen ZA pro al geprobeerd. bij de advanced button binnen zonealarm pro kun je een ICS gateway invullen (in mijn geval 192.168.0.1) maar die verdwijnt ook na een half uur uit zichzelf.
heeft iemand dezelfde ervaringen met ZA pro binnen een netwerkje gehad want ik word daar helemaal gek ??
ik heb alle mogelijke configuraties binnen ZA pro al geprobeerd. bij de advanced button binnen zonealarm pro kun je een ICS gateway invullen (in mijn geval 192.168.0.1) maar die verdwijnt ook na een half uur uit zichzelf.
heeft iemand dezelfde ervaringen met ZA pro binnen een netwerkje gehad want ik word daar helemaal gek ??