I'm not as think as you stoned I am
Lijkt mij van wel. Zeker als je zo'n droger hebt met een grote slang naar buiten is dat water denk ik behoorlijk schoon. Ik weet niet pcies hoe heet het geweest is, maar het is wel verdampt, dus erg veel troep zal er niet inzitten...
lijkt mij ook ja, bij onze "uitlaat" naast het huis, ligt ook altijd een bulk stof...Op maandag 04 februari 2002 16:11 schreef Praetorian2k het volgende:
Nee! Dr zit SUPER veel stof in!!!
dus NIET gebruiken!
Verwijderd
Dan komen er straks bubbels uit je computer
best wel flex als dat echt zou gebeuren, dikke bellenblaas automaat
sorry , ben idd vergeten erbij te vermelden dat het om een condensdroger gaat. Het komt namelijk in een bak en ziet er echt heel erg schoon uit dus die stof zou dan miniscuul zijn als het er al inzit...
I'm not as think as you stoned I am
je bedoelt uit zo'n condensdroger, is wel te gebruiken denk alleen denk wel dat er zeepresten in kunnen zitten.
Voor de rest is het gewoon demiwater.
Demiwater: Water dat na koken is gecondenseerd en opgevangen, hierdoor zitten er geen zouten meer in.
Dit gebeurt ook in een condensdroger, dus zou demiwater moeten zijn, en dat stof valt wel mee, want dat komt in je filter terecht en niet in je water anders zou dat waterreservoir er na een paar droogbeurten niet meer uitzien.
Voor de rest is het gewoon demiwater.
Demiwater: Water dat na koken is gecondenseerd en opgevangen, hierdoor zitten er geen zouten meer in.
Dit gebeurt ook in een condensdroger, dus zou demiwater moeten zijn, en dat stof valt wel mee, want dat komt in je filter terecht en niet in je water anders zou dat waterreservoir er na een paar droogbeurten niet meer uitzien.
Ik zie niet in wat er aan eer valt te behalen aan deze actie ..
Wil je soms een paar euro's besparen door deze zooi te gebruiken i.p.v. Demi water uit de fles .. ?
Een litertje demi water kost misschien 50 eurocent dus ..
Ik zou het niet doen .. als je dan perse schoon water wilt hebben ga dan gewoon een paar flesjes demi water halen ..
Wil je soms een paar euro's besparen door deze zooi te gebruiken i.p.v. Demi water uit de fles .. ?
Een litertje demi water kost misschien 50 eurocent dus ..
Ik zou het niet doen .. als je dan perse schoon water wilt hebben ga dan gewoon een paar flesjes demi water halen ..
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
humz, wij hebben een strijkijzer ( industrie ) en werd aangeraden om ook van dat water te gebruiken, nou na een poosje kwam er ook bruin water uit enzo, dus dat lijkt niet zo safe.
btw aan de wand van de jerrycan dat ook een soort van aanslag.
btw ik dacht dat demi water door een "stof" ( scheikundig) en dat er daardoor alle "verkeerde" stoffen er uit werden gehaald
btw aan de wand van de jerrycan dat ook een soort van aanslag.
btw ik dacht dat demi water door een "stof" ( scheikundig) en dat er daardoor alle "verkeerde" stoffen er uit werden gehaald
Pagina: 1