Met de eerste beta drivers voor win2k was dat idd mogelijk. De kwaliteit is echter niet om aan te zien, maar dat was te verwachten.
WiD, weet je dat zeker? Dan alleen voor 3D beelden, neem ik aan? De V2 heeft immers geen 2D processor!
edit:
koulodjonko, zo'n update over je OS kun je net zo goed ff ge-edit in je eerdere posts zetten...
koulodjonko, zo'n update over je OS kun je net zo goed ff ge-edit in je eerdere posts zetten...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Het schijnt idd wel degelijk te kunnen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
VOLGENS MIJ OOK heb wel is gedaan kan neit hoger dan 24 bit
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Maar moet ik nou gewoon die voodoo erin proppen en dan de 2e monitor rechtstreeks aansluiten op de voodoo2 kaart (diamond monster 3d)?
ja dat kan maar die doet 't dan alleen in games geloof ik ... ( of met programma's die 3d nodig zijn )Op maandag 04 februari 2002 17:39 schreef Koulodjonko het volgende:
Maar moet ik nou gewoon die voodoo erin proppen en dan de 2e monitor rechtstreeks aansluiten op de voodoo2 kaart (diamond monster 3d)?
k vind een klok leuker
Verwijderd
Voodoo 2 als standalone is echt bagger, ik ken iemand die het gedaan heeft. die kreeg allemaal gele strepen door het beeld heen. Het is ook logisch, die kaart is puur voor 3d gemaakt.
Koop gewoon voor een paar tientjes een normaal 2d kaartje.
Koop gewoon voor een paar tientjes een normaal 2d kaartje.
inderdaad, voor een paar tientjes tik je (zelfs in winkels) nog wel eens een oud SiS of S3 PCI kaartje op de kop, en die werken vrijwel altijd als tweede kaart...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Die dingen, die na de stenentijd perk in de maak zijn gezet. De wezens (mensen) van tegenwoordig kennuh hun tijd daar netjes opzienOp maandag 04 februari 2002 17:55 schreef Koulodjonko het volgende:
Wat is een klok??
~ En ik heb zelf ook een voodoo 2 gehad, 3jaar terug maar goed, en ik kon um eigelijk nie alleen gebruiken
Pagina: 1