Gaat niet van je belminuten af. Het nummer van de Chello helpdeks van Chello is 0800-1424 alleen, het blijft Chello, is deze niet vanaf een mobiel netwerk te bereiken.
als ik met mijn libertel 240 abo een 0800 nummer bel, gaan deze minuten dan van mijn belminuten af
Nee.
en wat is het 0800-helpdesknummer van chello?
Het enige nummer wat ik ken is 0800-0102. Maar die is bedoeld voor aanmeldingen en verdere info in de regio Rotterdam. Technische problemen zal je op een betaald nummer moeten melden.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Chello helpdesk van Amsterdam is 0800 geloof ik, maar die van Eindhoven is 0900. Hangt er dus vanaf waar je zit. Maarja, als de 0900nummers geblokkeert zijn voor je telefoon, houd dat 0900 bellen al gauw op...
Op maandag 04 februari 2002 16:06 schreef mol99 het volgende:
Gaat niet van je belminuten af. Het nummer van de Chello helpdeks van Chello is 0800-1424 alleen, het blijft Chello, is deze niet vanaf een mobiel netwerk te bereiken.
Ook @home heeft deze regeling... geen gratis service vanaf een 06. Heeft misschien te maken dat een gemiddelde wachttijd rond de 2 uur is