Beste overcloak moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 10:13
Topic zegt het al ik zoek een nieuwe moederbord voor Thunderbird 1,4gig nu wou ik graag weten welk merk het supporten van overcloaken vermakkelijken of verbeteren, de prijs maakt niet echt zoveel uit!

En ik had nog een vraag hoe ver kun je een P4 2gig overcloaken en welke cooler kan ik het beste gebruiken voor p4? moet je de processor ook unlocken zoals AMD? Ik had laatst zomaar dat de processor op 66 graden zat dus ik denk dat de cooler die er nu opzit erg slecht is.

Alvast bedankt, Craytahar

Upside down

Verwijderd

p4 kun je niet unlocken, is ingebakken. laatst was er een link van iemand die een p4 northwood 2,2@3,5 ghz had. die dingen zijn dus goed over te clocken.

edit: dat was wel met vloeibare stikstof koeling oid >:)

Verwijderd

Aangezien je nieuw bent....UTFS

En omdat deze vraag maar -tig x/week wordt gesteld meteen het antwoord:

Epox of Soltek (als geld niet uitmaakt)

En niet groeten ;)

Verwijderd

Ik zou daarvoor even contact opnemen met de Klingons of de Romulans, alhoewel het schijnt dat de Federation ook wel goede cloak devices heeft.

Mijn tip: lees de FAQ.. zo hoef je niet al je post te ondertekenen met 'alvast bedankt, <naam>' oid.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 12:59

mr_obb

Lakse Perfectionist

Edit even overcloaken naar overclocken, dan snapt iedereen wat je bedoelt.

Het antwoord op je vraag weet ik niet. Asus A7V266-E is een goed boord, ook om mee te overclocken. MSI en Gigabyte gaan niet zo ver...

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
epox 8kha+

.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:18
oke hier komt ie:

het is omdat het niet meer mag anders had ik dit gezegt:
UTFS
maar dat meen ik nu dus niet.

het hangt ervan af hoeveel € je ervoor uit wil geven.
als je een laag budget hebt, kan je voor een MSI bordje gaan, die overgins niet eens zo slecht zijn.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Verkeerde forum (moet naar [forum=7]) maar dit is echt al best vaak langsgeweest. Lees wat reviews van mobo's met de KT133A chipset (beste voor je proc) tenzij je een AMD XP hebt, dan zoek je naar VIA KT266A mobo's.

Die P4 krijg je wel op 2,4GHz mits je goede koeling hebt en het juiste moederbord.

Oh ja, het is overclocken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.