Tekst word corrupted met G2MX400

Pagina: 1
Acties:

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Hoi

Ik heb een geforce 2 mX 400 64 MB, en bij bijna elk spel is de tekst die erin voorkomt (letters dus) onleesbaar. Eerst dacht ik dat het een fout was in de drivers dus heb ik ondertussen de nieuwste detonator driver. Dat hielp niks :? . Toen heb ik FAA (Full Screen Anti aliasing)uitgeschakeld, nog steeds niks. Ik ben al op nvidia website geweest en niks kunnen vinden.

Weet iemand wat misschien het probleem is? Opmerkingen en suggesties zijn ook welkom.

Verder heb ik nog een PIII 733, 256 sdram, draai op win ME.

Verwijderd

Persoonlijk vindt ik de MX 400 een K.U.T. kaart maar oke.
:r
*D

Wat je kunt proberen is met de Geforce tweaker een paar instellingen te wijzigen, dit verhelpt je probleem mischien wel.

En als je nieuwe drivers installed , vergeet dan niet in het register ook alle video bestanden weg te gooien waar windows nog gebruik van maakt.

Greetz The ViRuZ

Verwijderd

Ik vind de MX400 zelf ook een KUT kaart, probeer eens een paar oudere drivers misschien werkt het dan wel.

Hoe zit het met de warmte in je kast??
ik weet niet of dat het kan zijn, misschien wel.

Verwijderd

Probeer is de 21.83 drivers.....

21.81 Nvidia
22.40 Nvidia
22.50 Nvidia
22.80 Nvidia
21.83 Nvidia
23.10 Nvidia
23.11 Nvidia
23.12 Nvidia
27.10 Nvidia
[url="http://"http://www.fileconnect.net/files/Video/Tools/detonatordestroyer.zip"] Nvidia Detonator Destroyer[/url]

Hier een aantal versies plus de Destroyer mocht je die nodig hebben :D.

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Op maandag 04 februari 2002 16:31 schreef Beekveld het volgende:
Persoonlijk vindt ik de MX 400 een K.U.T. kaart maar oke.
Op maandag 04 februari 2002 16:51 schreef THE_VLADIMIR het volgende:
Ik vind de MX400 zelf ook een KUT kaart...
Jaja, zo kan ie wel weer, jongens. Als er straks iemand met een GF2 PRO/Ti een soortgelijk topic opent en er iemand met een GF3 binnenkomt en zegt dat een GF2 een K*T kaart is, wat heeft de topicstarter daar dan aan???

En nog even on-topic:
Heb je het toevallig alleen bij Direct3D spellen? Misschien moet je het niveau mip-map detail eens op Beste beeldkwaliteit zetten...Dit hielp bij mij eens.

Verwijderd

verander je texel allignment, ik had het zelfde probleem

• D-Raven
Ik heb dit probleem niet alleen bij 3d spellen maar die texel allignment is wel een goeie, ik zal t eens proberen. :)

• D-Raven
Het lag idd aan die texel allignment, alles werkt nu weer. thanks voor de posts :) :)

Verwijderd

off topic
hoe kun je proberen en zelfs oplossen als je niet thuisbent geweest??? (leuk he school)
Pagina: 1