Micro ATX bordje voor KofferMod

Pagina: 1
Acties:

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 16:27

GerriT

Dusss......

Topicstarter
Ik ben dus van plan een Koffer Mod te gaan bouwen :7

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een mooi Micro-ATX (socket A voor een Duron en een XP) bordje met sound en LAN onboard en een AGP slotje erop.
Er moet een Gforce 3 Ti200 in en wat PC133 SDRam.

Ik heb met de search wel wat related topics gevonden, maar deze zijn allemaal behoorlijk verouderd.

Heeft iemand hier wat serieuze tips over ?

Thanx people !!!

Verwijderd

MSI heeft zo'n bordje, alleen zonder LAN ;( is ook zeer goedkoop, vriend van me heeft em (icm met Duron 1000) in zn bigtower |:( :P en hij is er volgens mij tevreden over... Verder ken ik niet echt veel micro borden... succes iig :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Chaintech heeft de 7SID, ook zonder LAN geloof ik, maar ik weet niet of dit een beetje een ok bordje is.. Iemand een idee :?

Verwijderd

als je het nog wilt weten...

bij http://www.gistron.com hebben ze een pcchips bordje
voor 94 euro meende ik check anders maar eens suc6 ermee :)

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 23:07
Ik heb ook zo'n PCCHIPS bordje liggen is wel een leuk bordje maar pas op de geheugenbanken die zijn op ze zachts tamelijk zwak die witte hendeltjes flikkerder er bij de eerst keer al af zijn dan ook meteen lam :(
Btw ik ben niet lomp ofzo dat ze er afvallen maar ze zitten gewoon kut vast gemaakt:+

Verwijderd

van pcchips is toch ook niet echt superperformance te verwachten :P

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de Asus A7V 133 VM, nog niet echt goed leverbaar, maar wel een lekker stabiel bordje! Incl. Onboard sound en LAN en een AGP slot. :P

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1