[CM] Copper Orb op Geforce 2 gezet + 154KB PICS!

Pagina: 1
Acties:

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Hier issie dan, waar iedereen *kuchkuch* op heeft zitten wachten: de Copper Orb op de Geforce 2 *D

Na mijn minder geslaagde casemod ;) en m'n vorige videokaart mod, heb ik nu mijn oude Copper Orb op m'n videokaart gemod:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0259.jpg

Naar aanleiding van dit artikel moet ik toegeven :P
Alleen omdat mijn tie-wraps niet door de 4 kleine gaatjes pasten, heb ik er maar 2 door de 'gewone' koeler gaten gedaan, en door 3 van die kleine gaatjes kleine schroefjes, die in de Orb vastgeschroefd zitten:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0258.jpg

Hieronder kan je (een beetje dan, beetje donkere pic) zien hoe veel koper er wel niet in zo'n copper orb zit (minder als in een dragon orb btw):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0256.jpg

Videokaart in m'n pc (beetje donkere pic):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0246.jpg

Dit gebeurt er als je de digicam IN de orb stopt :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0260.jpg

Alpha PAL8045T + Papst 8412NGL, gemodde voeding (á la enermax):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/videomod2/IMGA0248.jpg
Béétje off-topic mag toch wel..

Resultaten: nóg stiller (duh?), koeler.. Nog geen OC tests gedaan eigenlijk.
Kom maar op met dat commentaar >:)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Mooie kleuren combi ;)

TOLL....SCHLEIBTOLL

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Kikke!
Kan je er ook een geluidsfragmentje bijdoen??

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:51

silitek

Tubes Only

werkt die videokaart nog wel?..heb je niet dwars erdoor heen geboord?..meen dat er maar twee gaatjes standaard in zitten. Ene, jammer van al die PCI sloten..maar ja, kleinigheidje hou je altijd ;)

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 15:22 schreef silitek het volgende:
werkt die videokaart nog wel?..heb je niet dwars erdoor heen geboord?..meen dat er maar twee gaatjes standaard in zitten. Ene, jammer van al die PCI sloten..maar ja, kleinigheidje hou je altijd ;)
Je ziet toch dat die gaatjes er al in zaten? (In die ene waar geen boutje zit)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Vind t voordeel van een snellere videokaart niet opwegen tegen t feit dat ik kaarten uit me pc moet halen. Ding zit namelijk helemaal vol :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Mooi gedaan . Zelf een alpha 6035 op Gef3.
Alleen als je er een fan in plaatst en er dus een lucht stroom komt hadden de heatsinks beter 1/4 gedraait kunnen zitten. Verder is de papst 80mm op cpu stil en hoeveel cfm heeft hij.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
lekker dude >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41
Koel, geen fan? :D

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Dat vraagde ik mezelf ook al af toen ik net keek ja. Zal ie er wel tijdelijk hebben uitgemolt lijkt mij. Maar voor de rest is het echt goed gelukt. Ik heb er net een Blue Orb op zitten dus die blijft nog wel ff. :D

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:48

aKra

Intentionally left blank.

Mooi hoor! :D

Zoiets moet ik ook gaan doen, alleen die koeling dingen kosten verschikkelijk veel geld :'(

En hopelijk morgen digitale camera binnen ! :D

(Kan ik shots maken van huidige mods.)

Intentionally left blank.

• bramseltje
  • Laatst online: 23-07 23:59
offtopic:
[quote]
Op maandag 04 februari 2002 15:51 schreef BronX het volgende:
...
Ik heb er net een Blue Orb op zitten dus die blijft nog wel ff. :D
[/quote]

die BlOrb heb ik ook, maar die is aan de onderkant nogal niet vlak. Misschien is het een idee om hem dus eens even te lappen...

Verwijderd

jeetje dat die videokaart niet afbreekt :P heb zelf ook zo'n orb geval pfff klote ding... moet maar gouw beter hebben... wel goed plan trouwens;)

Verwijderd

Ziet er netjes uit... nu het overklokken nog...

offtopic:
waar ben je, I need help :)

Verwijderd

Ziet er :9~ uit.

Maar de rest van je pci sloten zijn redelijk onbruikbaar geworden zo ;)

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

dat 2e plaatje .... dat gat links onder zit toch midden in al die sporen?? en die rechts onder zit half door een of ander onderdeel heen ......of zie ik dat verkeerd ???

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

Geen fan erop geplaatst???
Maar heeft het nut, resultaten :P

• Dirk J
Geen fan = Passief, dus 0% geluid :) Ding wordt toch niet echt warm. Over het gewicht.. De orb hangt tegen de PCI sloten aan, en ik heb nog een vreemde constructie (lees: viltstift) onder de videokaart gezet om hem minder te laten buigen :P
Ik ben trouwens maar 2 PCI sloten kwijt en dus heb ik er nog 3 over. En sinds ik toch maar 1 daarvan gebruik (geluidskaart is kaduuk :() maakt dat voor mij niks uit :PEn ik heb dus niks in de kaart zelf geboord, alle gaten zaten er al in :)

• Dirk J
Op maandag 04 februari 2002 15:29 schreef a.p.versteeg het volgende:
Mooi gedaan . Zelf een alpha 6035 op Gef3.
Alleen als je er een fan in plaatst en er dus een lucht stroom komt hadden de heatsinks beter 1/4 gedraait kunnen zitten. Verder is de papst 80mm op cpu stil en hoeveel cfm heeft hij.
Mja, op deze manier pasten de memsinks er het beste op (anders besloegen ze niet de volle oppervlakte van het geheugen. En ik denk niet dat ik die fan er weer in stop (L A W A A I :P). De Papst fan is idioot stil (12 dB(A)) en heeft 20 CFM, genoeg voor (op dit moment) 42 graden, wat op zich wel erg laag is.

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 15-07 16:45
Op maandag 04 februari 2002 15:51 schreef BronX het volgende:
Dat vraagde ik mezelf ook al af toen ik net keek ja. Zal ie er wel tijdelijk hebben uitgemolt lijkt mij. Maar voor de rest is het echt goed gelukt. Ik heb er net een Blue Orb op zitten dus die blijft nog wel ff. :D
Vraagde???

SCHANDE!!! ;)

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Netjes! Vooral dat 'ie passief is vind ik wel vet. Ik wil altijd nog een keer een PAL6035 op mijn vidkaart modden, maar het komt er gewoon niet van.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

offtopic:je moet die beschermsticker van je alhpa pal 8045T afhalen ziet er niet uit hij hoort grijs/zilver te zijn dus
ontopic:het ziet er wel stoer uit :P maar helpt het ook wat kan je hem wat verder clokken

• Dirk J
Op maandag 04 februari 2002 20:46 schreef garnage het volgende:
offtopic:je moet die beschermsticker van je alhpa pal 8045T afhalen ziet er niet uit hij hoort grijs/zilver te zijn dus
Beschermsticker???

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hij bedoeld waarschijnlijk het witte wat op je shroud zit.. ik weet niet echt of dit een bescherm stikker is maar bij mij ging hij los zitten dus heb ik hem er maar afgehaald (pal6035)

• Dirk J
Op maandag 04 februari 2002 21:01 schreef Leipo het volgende:
hij bedoeld waarschijnlijk het witte wat op je shroud zit.. ik weet niet echt of dit een bescherm stikker is maar bij mij ging hij los zitten dus heb ik hem er maar afgehaald (pal6035)
Hmmm ff kijken dan maar..

• Mich
  • Laatst online: 08:56
Hey tussen de koeler en de gpu zit zo een koper ding, of zit dat aan de koeler vast ??

ik krijg zo een koeler er dus niet tussen omdat al de ic's/condesators er zitten

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Typisch weer zo'n geval van 'hoe verneuk ik mijn pci sloten' ;).

Ziet er wel wreed uit hoor >:)

• Dirk J
Verdomd, hij had nog gelijk ook met z'n beschermfolie (vanzelfsprekend). Dat me dat niet eerder op was gevallen? Ziet er veel beter uit zo :P

Verwijderd

Als je die fan die op de Orb zat nou eens op een blue orb zet heb je een goede cooler, heb ik gisteren ook gedaan (van een chrome orb).
Pagina: 1