Beste firewall om onder Win2k Pro te draaien?

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Mijn firewall programma's vertikken het om te draaien onder Win2k...

Wie weet er een goeie, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en vooral bekende (ik bedoel niet zo'n kutvuurmuur waar nooit updates van komen e.d.)

Alvast bedankt...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Hallo?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

zou ik ook wel eens willen weten. dus geen norton shit en adguard want dan krijg je zo veel rotzooi in beeld.. en dan maar niet te praten over blackice die om het zieligste al begind te huilen.....

Verwijderd

Ik vind @guard een hele goeie. En wat bedoel je met rotzooi in je beeld? Die balk bovenaan je beeld kun je uitzetten hoor!

Grtz

• Captain Pervert
AtGuard doet het dus nie onder Win2k (geloof ik, ik dacht dat ik het ooit eens had geprobeerd.)

Bovendien is het oud, de nieuwste versie stamt uit zomer '99, en er zijn geen updates meer. De AtGuard gasten hebben de productie gestaakt, en hun technologie verkocht aan Norton. Die gebruikt het in Norton Internet Securiry (WAT DUS OOK NIET WERKT ONDER WIN2K :( :( :()

Verwijderd

Een superstrakke firewall zonder bullshit:

Eerst had ik conseal private desktop www.signal9.com een van de best

Nu heb ik Zonealarm, deze is heel makkelijk te installeren en in te stellen. Werkt perfect en is zeer duidelijk. Je kan voor elke applicatie apart configureren. www.zonelabs.com

Hoop dat je er wat een hebt :)
Pagina: 1