Toon posts:

De beste "Get paid bedrijven".

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn nu de beste bedrijven die betalen voor het surfen/online zijn?
Misschien dat onderstaande wereldwijde ranking (opgesteld door een reprecentatieve wereldwijde groep) U een indicatie kan geven.
In dit forum, op mijn website (http://www.casema.net/~neptunes/geld) en op de websites van andere tweakers is eventueel meer info over een groot deel van deze programma's te vinden (Surfingprizes staat op 1 vanwege goede support, is opgericht door een 15-jarige jongen):

1.SurfingPrizes
2.Jotter
3.CashSurfers
4.Desktop Dollars
5.AllAdvantage :(
6.PaysU
7.ClickDough
8.mValue
9.PaidForSurf
10.CashFiesta
11.GetPaid4
12.TheMail
13.Spedia
14.UniqueSurf
15.RadioFreeCash
16.PayBar
17.Surf2web
18.Jackpot
19.Adsenger
20.Epinions

Verwijderd

Ik heb ze op mijn site gewoon op volgorde van betaling gezet...best betalend eerst enz

ik snap btw je smile achter alladvantage niet, je ziet misschien geen adds maar mijn poen loopt gewoon door.

http://www.wolfmansland.com

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
neptunes is het niet helemaal eens met AllAdvantage dat zij 'zomaar' mensen beschuldigen van spam en hun accounts cancellen. :(

De bedrijven staan op mijn site gewoon op alfabetische volgorde en daarbij een waardering door mijzelf (dus onderdeel van die reprecentatieve wereldwijde groep ;) ) tussen 1 en 5.

- http://www.geldautomaat.8m.com -

Ook heb ik mij aangemeld bij UniqueSurf ( http://www.UniqueSurf.com/default.asp?rid=geldflap ), maar kan de viewbar nog niet gebruiken, server upgrade. :(

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

Verwijderd

Op mijn site staan ze in volgorde van aanschaf :) tot ik een betere volgorde verzonnen heb. Van beste naar slechtste lijkt mij wel wat.

Jotter is alleen in de USA en Canada aktief.
"What is the minimum balance I have to reach before I receive a check?
Once you account has reached a minimum of $50, we will send a check your way. Checks are mailed to residents of Canada and the U.S.A. for the time being with future plans to expand internationally."

Mocht je toevallig in die buurt wonen, mijn ref-ID is hennymer.

Verwijderd

Waar haal je die wereldwijde ranking vandaan (welke site)?

getpaid4 en paidforsurf waren de laatste tijd zo slecht, Themail betaald alleen maar voor mails die je refs ontvangen (spam?), paybar $9,- per maand max (ex refs), paysu gaat alles veranderen, wat betaald cashsurfers eigenlijk?,etc...

Surfingprizes opgericht door een 15 jarige jongen?? Ik dacht dat het opgericht was door een ex-werknemer van Alladvantage?
Ik heb er ineens toch iets minder vertrouwen in...

Met andere woorden: zelfs de beste getpaid bedrijven zijn niet zo best.
Het zal (hopelijk) niet lang duren voordat het merendeel failliet is en alleen de meest professionele overblijven.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ben het daar wel mee eens. Kwestie van geduld alleen....

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

:( Alladvantage: Inderdaad schort er heel veel aan hun support, persoonlijke behandeling is er niet bij, iedereen (ook de allergrootsten) krijgt een standaard-email.
Even nuanceren: Qua payrates blijven ze de grootste en ze betalen ook altijd keurig netjes op tijd. Ook de beschikbaarheid van de bar is redelijk tot goed. Dus mijn kritiek richt zich alleen op hun support en niet zozeer op het programma zelf.
Ze draaien overigens op ieder uur dat de bar gebruikt wordt 70 cent verlies, dat vind ik ook erg knap van ze dat ze dat volhouden, maar hoe lang nog, dat is nu de vraag en hoeveel leden moeten daar onder lijden?
In de US is het maximum bijvoorbeeld van 25 naar 15 teruggebracht, er zijn leden die daardoor duizenden dollars minder verdienen ineens.
Die ranking heb ik via een ander en hoop het maandelijks te krijgen.
Surfingprizes kan juist zo goed draaien, omdat die jongen van 15 hele goede support biedt naar iedereen en bijna alles uitbesteedt heeft aan professionele bedrijven. Gevolg: minimale kosten, maximale flexibiliteit.
De ranking is alleen de persoonlijke mening van een grote groep mensen, per land kan dat anders zijn en ook mijn eigen ranking is anders. Maar de reakties die ik hier zie zijn positief, want het voegt iets toe aan de discussie. Steeds meer mensen worstelen met het probleem welke programma's ze nu moeten promoten (er zijn er meer dan 350) en zo hoop ik ze een beetje te kunnen helpen.
Over Themail: Hotmail/Yahoo betalen niets en vragen ook al je persoonlijke gegevens. Die hebben zelfs meer dan 50 miljoen leden. Themail betaalt je ook nog voor referrals. Als je moet kiezen, welke kies je dan? En waarom zou je niet switchen van Yahoo naar Themail, geeft een potentie van meer dan 50 miljoen mogelijke referrals.
Ook die referrals kunnen aardig wat opleveren, ik zit al op $85,= en ze betalen, want ik heb al een cheque ontvangen.
Verder kun je ieder gezinslid/familielid ook aansluiten bij Themail en als jij daar nu onder gaat zitten, verdienen zij allemaal aan de emails die jij leest, of omgekeerd natuurlijk.
Met 16 levels heb je voldoende mogelijkheden.
Met de faillisementen zal het wel meevallen, bedrijven als Spedia en Cashsurfers draaien voldoende winst. Getpaid4 is onderdeel van een heel groot advertising bedrijf (Advertising.com), die zullen het ook wel overleven.
Slachtoffers zijn er ook: Wackyware en recentelijk Multikredits (in een heleboel landen niet meer beschikbaar vanaf 1 juli). Zo zijn er nog meer voorbeelden uit het verleden.
Succes en laat horen hoe jullie eigen ranking is, zodat iedereen daar goede ideeen uit op kan pakken.

Verwijderd

Cashsurfers betaald weinig.
In maart heb ik 64775 punten gehaald en dat is dus $ 6,44.
April: 129000 punten = $ 14,41
1 punt was in maart dus $0,0000994076699163084 waard.
In april: $ 0,00011171405962660293
Van mei is nogsteeds niet bekend.

Verwijderd

Ok, inderdaad zijn er erg veel van die bedrijfjes. Ik heb er een heleboel bekeken en er zijn er maar een paar waarvan ik denk dat ze wel iets goeds kunnen hebben. Dat zijn dan meestal de wat professionelere.
Wat Themail betreft: ik zal het nog eens bekijken. Ik vind het alleen zo sneaky dat ze alleen voor refs betalen. Dan gaat iedereen zitten zeggen: pak een account bij de mail, das handig zo'n apart mailadres. Meestal zeggen ze er niet bij dat ze er zelf voor betaald krijgen.
Pagina: 1