Final Fantasy Chronicles, wie heeft em al?

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Zag em staan bij dimensionplus... :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/psx/boxes/12385.jpg
Final Fantasy Chronicles -Import- (USA)
Een fabelachtige combinatie: Final Fantasy IV (Engels) en Chrono Trigger

We are pleased to deliver these two titles to our North American fans on the PlayStation game console, said Jun Iwasaki, president of Square Electronic Arts. Since the release of Chrono Cross last August, we've received an overwhelming number of fan requests to re-release CHRONO TRIGGER for the PlayStation game console. We have added a variety of new features to both FINAL FANTASY IV and CHRONO TRIGGER for this compilation and believe this set will appeal to fans of the original games and introduce a new generation of gamers to some of our classic titles.

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/psx/boxes/12385-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/psx/boxes/12385-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/psx/boxes/12385-3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/psx/boxes/12385-4.jpg

The FINAL FANTASY CHRONICLES set includes new opening and closing cinematic sequences for CHRONO TRIGGER as well as several re-creations of memorable sequences, all of which add to the game's emotional impact, answer lingering questions, and offer insight into the games successor, CHRONO CROSS. New FINAL FANTASY IV features include a dash feature, allowing players to move quickly through towns and dungeons; a two-player mode that allows two players to participate in battles together; and a completely new, improved localization of the original unedited story. In addition, it contains some new cinematic sequences and includes all the original monsters, abilities, items and scenes that were not seen in the SNES version.

Bron:http://www.dimensionplus.nl Extra:http://www.squaresoft.com/playonline/FFC/index.html
Maar heeft iemand em al? Ben op et moment ff doekoeloos en die 90.3 Euro is me nu ff te duur :'(
Maar wil graag ff horen wat men er van vindt? :D

Signature?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ehm ik had hem al een hele tijd geleden gedownload, maar die snes graphics boeiden me niet echt en ik was nog bezig met final fantasy 9...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
90 EURO?!?!?!!?!?!?!

Jeezus, is dat niet een beetje heel erg veel :?

There is no magic.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Lijkt mij erg leuk.
Alleen een beetje rare combinatie: Chrono Trigger met FF2/4
Ze hadden beter FF3/6 er bij kunnen doen dan was ie echt wel 90 euro waard.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik had gelezen dattie maar €15 zou worden. En 90 is echt overdreven. Was dit dan de Euro versie???

edit:

FF 6 komt hier uit voor €15. Samen met een demo van FFX. Op 27 februari.

PS: Dit heb ik van een ander forum, dus of het waar is weet ik niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ligt het aan mij of is Chronicles al best oud?
Of is dit weer een nieuwe?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Heel oud. FF2 (of 4) komt uit 1991. CT komt uit 1995 d8 ik. FF3 (of 6) komt uit 1994.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 20:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik had gelezen dattie maar €15 zou worden. En 90 is echt overdreven. Was dit dan de Euro versie???

edit:

FF 6 komt hier uit voor €15. Samen met een demo van FFX. Op 27 februari.

PS: Dit heb ik van een ander forum, dus of het waar is weet ik niet.
Final Fantasy X demo? Wow, die mot ik hebben :9~
Op maandag 04 februari 2002 20:38 schreef Timpie het volgende:
Ligt het aan mij of is Chronicles al best oud?
Of is dit weer een nieuwe?
Klassiek, cultuurbarbaar! :P
Op maandag 04 februari 2002 20:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Heel oud. FF2 (of 4) komt uit 1991. CT komt uit 1995 d8 ik. FF3 (of 6) komt uit 1994.
Het zijn verbeterde versies van de originele, met vele extra's... Dus voor de echte die hards.. :D

Signature?

• BlackMage
Meestal zijn die PS versies iets anders als de snes versie. Kijk maar eens naar chrono trigger voor de Playstation, als je dan net voor de 1e keer magus hebt verslagen dan krijgt crono een droom van dat ie gaat trouwen met marle terwijl dat bij de snes versie niet zo is.

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 22:24 schreef BlackMage het volgende:
Meestal zijn die PS versies iets anders als de snes versie. Kijk maar eens naar chrono trigger voor de Playstation, als je dan net voor de 1e keer magus hebt verslagen dan krijgt crono een droom van dat ie gaat trouwen met marle terwijl dat bij de snes versie niet zo is.
:? Bij de snes versie heb ik die droom ook hoor.

De PS versie is volgens mij identiek qua verhaal enzo aan de snes versie. Op de PS versie hebben ze er alleen filmpjes aan toegevoegd en wat extra dingen die je in het menu kan kiezen (music player, enemy list etc.)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik vond op Morpheus een filmpje van Final Fantasy VI, getiteld "Final Fantasy Vi FMV.mpg" en dat is een soort trailer van FF3/6, met de operamuziek, maar in FF7 stijl! Dus geen poppetjes, gewoon een soort tekenfilm was dat (en een coole!).

Betekent dat dat men werkt aan een nieuwe versie ofzo? :?
Er stond wel Japanse tekst in, maar ja, dat kan ik niet lezen.

Nogmaals, dit is geen filmpje van een opgepoetste FF3/6, maar iets compleet nieuws, leek wel wat op FF7 zoals ik zei, alle personages waren er duidelijk in te herkennen...

Download maar es :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FastBunny
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Ik heb em niet. Maar ik zou t leuk vinden als die remakes in PAL uitkomen. Heb een niet omgebouwde PS2 met nog 4 jaar garantie :Y)

Wil ze wel hebben als Final Fantasy fanaat :) En dat FF6 voor 15€ uitkomt? lijkt me raar dat ie dan zo weinig gaat kosten :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 21:46

Abu

Abu!

Weet iemand of er ooit weer een FF voor de pc uitkomt?

Insanus sum

• BlackMage
Op dinsdag 05 februari 2002 03:12 schreef MagnetiC het volgende:

[..]

:? Bij de snes versie heb ik die droom ook hoor.

De PS versie is volgens mij identiek qua verhaal enzo aan de snes versie. Op de PS versie hebben ze er alleen filmpjes aan toegevoegd en wat extra dingen die je in het menu kan kiezen (music player, enemy list etc.)
Alleen in de snes versie droomt ie wat anders :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 11:12 schreef Abu het volgende:
Weet iemand of er ooit weer een FF voor de pc uitkomt?
Nee, je had hem toch niet gekocht....

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Iemand enig idee of Chronicles nog eens als PAL uitgebracht wordt. I hope so! :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik heb Chronicles een half jaar terug in de VS gekocht. En vervolgens nooit gespeeld. Waarom?

Beide spellen lopen onder emulatie. Het laden van menu's duurt BELACHELIJK lang. Ik heb het hier over seconden. Ter vergelijking, in FFVII/VIII/IX staat het er met een druk op de knop. Dit maakt het spelen erg traag.

Het is wel beter geworden. FFIV is een ramp, da's de eerste die Square geport heeft naar de PSX. FFVI en Chrono Trigger varen iets, maar niet veel beter.

Bottom line: Je bent beter af een rommetje te downloaden en ze op je PC te spelen. Jammer natuurlijk dat je de (toch schaarse) FMVtjes op de PSX versies mist.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 21:46

Abu

Abu!

Op dinsdag 05 februari 2002 12:25 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Nee, je had hem toch niet gekocht....
Jawel, ik had hem gekocht zodra hij in de winkel lag.

Insanus sum

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb Final Fantasy Chronicles al en is erg leuk vooral chrono trigger
FFX heb ik ook al die is echt pas kikke en FFXI is nog in productie!!:Y):Y):7

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

W8 wel tot die als PAL uitkomt.. Voorlopig maar FF6 spelen.. Is sinds een paar dagen op PAL uitgebracht in europa :) (Had er al een topic voor geopend maar die is gesloten :))

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 18:40 schreef FastBunny het volgende:
W8 wel tot die als PAL uitkomt.. Voorlopig maar FF6 spelen.. Is sinds een paar dagen op PAL uitgebracht in europa :) (Had er al een topic voor geopend maar die is gesloten :))
Waar heb je FF6 gekocht (+ FFX demo raight?), weet dat ie te bestellen is bij replay.nl en dimensionplus.nl, maar die vragen zo fokking veel voor de verzendskosten... :(

Oh en slecht nieuws bro, FF Chronicles komt niet uit in Europa... :'(

Signature?

• BlackMage
Op vrijdag 01 maart 2002 18:59 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Waar heb je FF6 gekocht (+ FFX demo raight?), weet dat ie te bestellen is bij replay.nl en dimensionplus.nl, maar die vragen zo fokking veel voor de verzendskosten... :(

Oh en slecht nieuws bro, FF Chronicles komt niet uit in Europa... :'(
Oei!!! dat kost je weer een mod-chip :+
Pagina: 1