Toon posts:

namezero: startpagina isntellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nou gek of hoe zit het??
Ik heb net een domein aangemeld en nu krijg ik zo'n standaard ^&*^$%^& pagina. Bij Control Panel kan ik wel een of andere channels instellen, maar ik wil m'n eigen pagina zien en niet die namezero shit... maar hoe kan ik gewoon m'n pagina uploaden ofzo?? is er geen ftp server??

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:18

The Legend

*Plop*

Heb je je password al gehad dan? Meestal duurt dat 3 weken ofsow.
Uploaden kan volges mij ook wel met FP.

Ik ben toch malle pietje niet!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

controlpanel.domein.com/net/org
=>
inloggen met domein.com/net.org
wachtwoord invullen, als het goed is toe gemaild.
HOME CHANNEL => Change => naar je homepage bij geocities ofzo.

en klaar

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

je moet naar het controlpanel gaan daar vul je je domeinnaam bij namezero in en vul je het toegezonden password in vervolgens ga je naar channels en verander je die in jou pagina dus bijv http://bike.to/ttk

Verwijderd

Je moet wel weten wat je bij namezero krijgt natuurlijk :)
Bij namezero krijg je geen homepage ruimte of ftp server of zo.
Je moet je dus aanmelden bij welke (gratis) homepageprovider dan ook, en dan die homepage instellen bij namezero zoals hierboven staat.

Tip: vertrouw niet op je mooie nieuwe mailnaam. Ook niet op forwarding. Bij namezero kan het wel eens 2 weken duren voordat die mail aankomt :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het duurt wel even voordat je je wachtwoord binnen hebt. Daarna in je browser surfen naar controlpanel."je domeinnaam zonder .com".com . Zet ook een no frame script in je beginpagina cq. frameset. Anders heb je altijd die irritante reclamebanner onderaan je scherm. Doet kijken op http://www.brutepk.com in de frameset voor het scriptje, verander wel home.html naar je eigen beginpagina (waarschijnlijk index.html)
Pagina: 1