Toon posts:

Wie heeft hier ridge racer 5 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eff wat weten... die anouncer tussendoor die spraak (voor de race begint) daar hoor ik pops en stottreringen doorheen.(klinkt net als een vernagelt mp3tje) en tijdens het spelen springt hij soms vanzelf op pauze :?

herkent iemand dit ? op de cd zitten geen krassen of vingers en de rest van m'n ps2 spellen werkt wel goed.

Ik heb het hier over een pal ps2 met een org pal rr5.

Verwijderd

Topicstarter
Zow gaaf... ik ben de enige *D

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Ja hoor je bent de enige. Ooit van school/werk gehoord :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 16:02 schreef The Will het volgende:
Ja hoor je bent de enige. Ooit van school/werk gehoord :?
Ja tuurlijk ze zitten allemaal op school/werk ff wachten dan maar he...

Verwijderd

Niemand heeft hem natuurlijk, het is een bagger spel :)

Nee ik zou niet weten waarom het zo raar doet bij jouw, probeer is bij een vriend of in de winkel waar je hem hebt gekocht ;)

Verwijderd

Ik had er geen problemen mee, en het is idd een baggerspel.

Verwijderd

Topicstarter
neeeeee niet baggerspel!!!

Ik vind het juist wel een tof spel want sunny beach is gewoon die baan uit rr1.. dus rr5 geeft een beetje het daytona 2001 effect,dezelfde banen maar wel veel betere graphics. het is wel geen gt3 maar wat kan daar nog aan tippen :? ik ga er wel eff mee terug naar de gameshop ffkijke of die daar ook zo leip doet.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb zoiets bij Devil May Cry op de Playstation 2 in de winkel waar ik werk, gaat ie tijdens het spel steeds op pauze/spelen springen, werkt het linkerpookje niet, allemaal errug vaag, maar die PS2 is gewoon niet goed (dualshock werkt ook al niet) maar tis eigenlijk ook maar demo modelletje...

Verwijderd

Het is inderdaad geen GT3, maar dat maakt het spel nog niet minder leuk.

Verwijderd

is bij mij bij airblade ook zo

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ik heb effe een ps1 controller met rumble ingeplugd en het pauze probleem is weg!...dat ploppen (plopperdeplopperdeplop) >:) in het geluid (stem tijdens aankondiging race) doet hij nog wel maar dat zal wel een soort van schoonheids foutje in de software zijn denk ik.. beetje weird is het wel.
Pagina: 1