Toon posts:

hulp gevraagd bij bouwen pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit mag, maar ik heb de vraag of ik iemand kan interesseren in het meehelpen bij het bouwen van een nieuwe pc

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 13:58 schreef peppe het volgende:
Ik weet niet zeker of dit mag, maar ik heb de vraag of ik iemand kan interesseren in het meehelpen bij het bouwen van een nieuwe pc
?¿ Mogen requests wel ... :? Maar in ieder geval het is niet zo zwaar om er zelf 1tje te bouwen ... :)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04
Dongen is wat ver weg, sorry. Maar waarom wil je het zelf niet proberen. Valt niet echt veel te helpen. Faq goed door lezen en als je er niet uit komt, laat je het effe in een hoekje liggen en post je is een bericht op got :P

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• mattymat
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04-2025
Tis net LEGO hoor! :)

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 14:00 schreef Terror het volgende:
Dongen is wat ver weg, sorry. Maar waarom wil je het zelf niet proberen. Valt niet echt veel te helpen. Faq goed door lezen en als je er niet uit komt, laat je het effe in een hoekje liggen en post je is een bericht op got :P
Er is ook wel een keer een review geweest op de frontpage .. maar als het mislukt wel ff foto's posten >:)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Hmm.. Volgens mij zijn het niet echt de vragen waar GoT op zit te wachten, maargoed.. Hier effe een schopje in de goede richting..

[topic=152092/1/256]

Verwijderd

Het is inderdaad helemaal niet zo moeilijk om een Pc zelf in elkaar te zetten. Heb er zelf al vele voor vrienden en kenissen in elkaar gezet. Maar mocht je echt hulp nodig hebben kan je me altijd mailen, als je wil kan ik zelfs langs komen woon namelijk zelf ook in Dongen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Op maandag 04 februari 2002 14:13 schreef EnygmA het volgende:
Het is inderdaad helemaal niet zo moeilijk om een Pc zelf in elkaar te zetten. Heb er zelf al vele voor vrienden en kenissen in elkaar gezet. Maar mocht je echt hulp nodig hebben kan je me altijd mailen, als je wil kan ik zelfs langs komen woon namelijk zelf ook in Dongen.
Ze hebben er wel een MAC >:)... En waar ligt het eigenlijk :? Zeker aan een autobaantje :? Je moet alles gewoon voor zichtig bekijken schoevjes er in en zoh... :) Het is net LEGO. Als het niet past merk je het wel. Bij goeie mobo's staat in het boekje veel tot zeer veel info... :)

Verwijderd

Topicstarter
Het zal allemaal echt wel simpel zijn, geen twijfel over mogelijk dat ik het ook draaiend krijg, maar ik wil graag zekerheid en wil ook weten of de belangrijkste functies en extras het doen.
Het betreft oa
een soltek 75 drv4 mobo (met ata 133)
ata 133 hd
ati radeon 8500
vragen over part. magic 6
enz.
Pagina: 1