Toon posts:

Tv-out slecht op topline 8000 laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een topline 8000 laptop met een tv-out.
Als ik de tv-out aansluit heb ik wel beeld ook in kleur, maar de kwaliteit is erg slecht.
Het beeld is wazig,slechte kleuren en niet beeldvullend.
Iemand een oplossing?

Het merk vgakaartje wat erin zit is een: Neomagic 128ZX
Nieuwe drivers heeft ook al geen zin. (werkt niet)

Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.
:'(

Verwijderd

heb je het wel eens op een andere tv geprobeerd?

Je monitor heeft veel meer beeldpunten, en ziet er dus veel helderder uit. Volgens mij is het wel normaal dat je moeite hebt met het lezen van bestandsnamen enzo.

Verder, je kunt in je beeldschermeigenschappen een beetje met kleuren spelen, probeer dat een om te kijken of je het goed krijgt.

Verder is er nog een leuk tooltje (tvtool) dat een hoop kan.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar het beeld is echt heel raar. normaal gesproken moet je tekst groote 18 of 20 wel op de tv kunnen lezen, maar dat kan bij dit gewoon niet.
Op maandag 04 februari 2002 13:56 schreef olav het volgende:
heb je het wel eens op een andere tv geprobeerd?

Je monitor heeft veel meer beeldpunten, en ziet er dus veel helderder uit. Volgens mij is het wel normaal dat je moeite hebt met het lezen van bestandsnamen enzo.

Verder, je kunt in je beeldschermeigenschappen een beetje met kleuren spelen, probeer dat een om te kijken of je het goed krijgt.

Verder is er nog een leuk tooltje (tvtool) dat een hoop kan.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 07 februari 2002 15:27 schreef Brop het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar het beeld is echt heel raar. normaal gesproken moet je tekst groote 18 of 20 wel op de tv kunnen lezen, maar dat kan bij dit gewoon niet.

[..]
Tvout is niet geschikt om desktop weer te geven, hooguit voor films en games. Heb je al eens filmpje via de tvout gedraaid? Je zult zien dat dat stukken beter is.