Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
voor zover ik weet houd superweb zoveel mogelijk poorten dicht...
maar sommige poorten worden gebruikt voor bv. surfen e-mailen etc...
die moet je wel kunnen gebruiken.
dus staan die open.
als je dus via dezelfde poorten gamed als dat je surft kan je gamen met superweb.
correct me if i'm wrong.
maar sommige poorten worden gebruikt voor bv. surfen e-mailen etc...
die moet je wel kunnen gebruiken.
dus staan die open.
als je dus via dezelfde poorten gamed als dat je surft kan je gamen met superweb.
correct me if i'm wrong.
ja, oke.
maar er zijn ook manieren om poorten te re-mappen en en andere "truukjes"
Zelf weet ik niet echt, omdat ik vrijwel geen fps speel.
Alleen eigenlijk starcraft:broodwar.
Maar ik heb nog wel ff een vraag:
Is het zo dat je met sommige spellen gewoon niet kunt gamen met superweb, wat voor truukjes je ook gebruikt?
maar er zijn ook manieren om poorten te re-mappen en en andere "truukjes"
Zelf weet ik niet echt, omdat ik vrijwel geen fps speel.
Alleen eigenlijk starcraft:broodwar.
Maar ik heb nog wel ff een vraag:
Is het zo dat je met sommige spellen gewoon niet kunt gamen met superweb, wat voor truukjes je ook gebruikt?
Je kan internet verkeer wel een omweg via een proxy server geven.. maar bij spellen kan je nooit een socks5 server selecteren... ICQ & Napster heb ik nu wel actief gekregen..
En voor poort80 kunnen ze checken of het normaal www verkeer is, dus zal dat ook niet werken denk ik..
Erg kut.. Toch hoor ik dat er mensen zijn die het voor elkaar hebben.
HOE???
En voor poort80 kunnen ze checken of het normaal www verkeer is, dus zal dat ook niet werken denk ik..
Erg kut.. Toch hoor ik dat er mensen zijn die het voor elkaar hebben.
HOE???
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen