when i wake up people take up mostly all of my time!
Bij mij (in Assen, Drenthe) was ie net ook even 5 minuten down... Gistermiddag (ong. 16-19uur) lag ie wel lang plat.
Hij ligt bij mij steeds vaker plat de laatste tijd..
, heel toevallig werd ik een paar weken gebeld voor een enquete van @home, ik zei dat alles perfect werkt enzo (was ook zo) en bijna direct daarna wordt het soms heel traag of ligt ie gewoon een hele middag plat...
Hij ligt bij mij steeds vaker plat de laatste tijd..
@home is in Den Bosch ook down... 
had ik daar nou net een super relaxte ftp-server ontdekt! damn!
had ik daar nou net een super relaxte ftp-server ontdekt! damn!
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
yep ik kan bevestigen dat @home Tilburg al de hele middag down is
en die helpdesk daar ligt de stekker eruit ofzo, maarja dat was ook wel te verwachten, ze zullen wel niet weten wat er aan de hand is
@home maastricht is de hele dag plat geweest
Verwijderd
Hier in Tilburg was het bij mij tenminste van 9 uur 's ochtends tot 1 uur 's anchts vandaag dus plat
Verwijderd
Hmmmz ik ben net bezig met et aanvragen van @home.... moet ik er wel aan beginnen of zijn jullie nog redelijk tevreden????
Verwijderd
Zeer tevreden (heb het pas 3 dagen), maar ik woon hier in bunde (bij maastricht), en daar lag ie dus bijna de hele dag plat!! Dat is best wel klote als je weet dat ik gisteren 's morgens wat met 330KB/sec gedownload had. Maar ja, de helpdesk een paar keer gebeld om te vragen hoe lang het nog duurd. "Kan nog een paar uurtjes duren", het was toen 5 uur!!! Er was een stroomstoring
. Dat zuigt wel ff, maar verder is ie lekker snel!!
@home rulez!
@home rulez!
Yep.. hier in Sittard hetzelfde. Op het helpdesknummer een bandje met de mededeling dat het in de loop van de avond verholpen zou zijn. Ik heb het wachten tussen 23 en 00 uur opgegeven. Vanmorgen deed ie het weer.
Ze hadden een stroomstoring....
Ze hadden een stroomstoring....
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Gister lag ie hier van 11 uur tot ...? ( na 11 en ) plat in Enschede.
Pagina: 1