pc boot maar toch weer niet.

Pagina: 1
Acties:

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 15:21

lange

Boom Boom?

Topicstarter
goeiedag,

ik heb het volgende probleem met mijn pc;
als ik 'm aan zet krijg ik beeld, maar enkel tot en met de post, daarna valt m'n scherm uit en doet 'ie niets meer, ook als ik de bios wil kkomen valt direct m'n scherm uit...ik heb inmiddels alles vervangen behalve m'n mobo.
wat ook vreemd is, is dat als het scherm uitvalt dat ik met 1 druk op de knop (dus niet de gebruikelijke 5sec ingedrukt houden) mijn machine uit kan zetten.

iemand een idee?

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Klinkt als EEN fucked up bios. Al is gereset voordat je nieuwe dingen ging kopen. Ik had namelijk hetzelf probleem bij een overklok avontuurtje.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 13:46 schreef Interstice het volgende:
Klinkt als EEN fucked up bios. Al is gereset voordat je nieuwe dingen ging kopen. Ik had namelijk hetzelf probleem bij een overklok avontuurtje.
hmm kan dit zomaar ineens gebeuren dan? (het systeem heeft nl al zeker een jaar goed gedraaid), en hij heeft wel enige overclock avontuurtjes meegemaat >:) dus mischien daarom? ik heb echter voordat het gebeurde niets verandert.

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Had ook zo iets, bij mij was het een warmte probleem. Had hem niet overgeclocked.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 14:30 schreef Onik het volgende:
Had ook zo iets, bij mij was het een warmte probleem. Had hem niet overgeclocked.
jah daar dacht ik idd ook aan, maar hij heeft een tijd gewoon goed gelopen op 1550mhz en een week voordat het gebeurde had ik 'm net terug geklockt naar 1430mhz, dus lijkt me dat de warmte dan al helemaal geen probleem zou moeten zijn.

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
aangezien er verder geen ideen meer zijn ga ik maar eens achter dat bios aan, weet iemand toevallig een zaak die biossen los verkoopt of kan kopieren in utrecht/(event. ook a'dam)?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik zeg het maar weer voor de 300ste keer, ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij maakte me mobo af en toe kortsluiting dus dan viel het beeld weg (zat niet goed vastgeschroef in kast), oplossing -> mobo opnieuw correct in kast schroeven, kan helpen misschien

• lange

lange

Boom Boom?

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 11:35 schreef VeldKoe het volgende:
ik zeg het maar weer voor de 300ste keer, ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij maakte me mobo af en toe kortsluiting dus dan viel het beeld weg (zat niet goed vastgeschroef in kast), oplossing -> mobo opnieuw correct in kast schroeven, kan helpen misschien
hmm het lijkt me niet dat dat het bij mij is, want ik heb niets verandert, hij heeft gewoon een tij goed gedraaid en hij hield er ineens mee op...
Pagina: 1