DIskette station werkt niet. Als ik een diskette wil lezen zegt mijn pc dat deze niet geformatteerd is, terwijl dit wel het geval is.... de diskette bnlijft dus onleesbaar. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
Weet je zeker dat het niet je diskette zelf is die niet meer werkt? Da's namelijk een stuk aannemelijker.
Check anders of de flatcable nog wel goed vast zit.
Check anders of de flatcable nog wel goed vast zit.
Al gemeldOp maandag 04 februari 2002 12:09 schreef Wceend het volgende:
Crosspost [topic=401257/1/25]
Verwijderd
Al geslotenOp maandag 04 februari 2002 12:10 schreef Erazzzer het volgende:
[..]
Al gemeld
geprobeerde schijfjes doen het wel in andere pc's en de flatcable zit nog goed vast.....Ik begrijp er werkelijk geen reet van
Hang je diskettestyation dan eens in een andere pc. Dan zie je zo of het wel of niet aan je floppydrive ligt.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Kabel ondersteboven er op?Op maandag 04 februari 2002 13:06 schreef pgeersing het volgende:
geprobeerde schijfjes doen het wel in andere pc's en de flatcable zit nog goed vast.....Ik begrijp er werkelijk geen reet van
Verwijderd
LS120 Diskdrive 120MB € 45,- 
ABG Computers € 45,-
JBC € 68,-
ASCI Technologies € 89,-
refurbished.nl € 89,-
Paradigit € 113,-
Vos Electronics € 15,91 € 119,-
Beat-it.nl € 312,-
ABG Computers € 45,-
JBC € 68,-
ASCI Technologies € 89,-
refurbished.nl € 89,-
Paradigit € 113,-
Vos Electronics € 15,91 € 119,-
Beat-it.nl € 312,-
Waarom moet iedereen steeds herhalen dat zijn drive wel stuk zal zijn ofzo?
Een probleem als dit kan ook softwarematig zijn, dus bijv. door een virus ofzo. Al een virusscanner geprobeerd?
Een probleem als dit kan ook softwarematig zijn, dus bijv. door een virus ofzo. Al een virusscanner geprobeerd?
dit probleem heb ik ook op een paar pc's gehad hier op mijn werk, telkense was het de floppy cable die verkeerd om zat of in één geval was de drive overleden.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
ik had dat ook, dat kwam omdat me fsb te hoog stond.
als je hebt overgeklokt misschien werkt het als je je fsb weer normaal zet.
als je hebt overgeklokt misschien werkt het als je je fsb weer normaal zet.
Pagina: 1