http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik ken het spelletje wel ja, heb ik best veel gespeeld vroegen. Maar een nieuwe versie ofzo heb ik nog nooit gezien. Best jammer eigenlijk...
/me == 42
Niet dat ik weet. alleen battlechess for windows:
Dus zelfde game in windowvenster en een pictogram.
Dus zelfde game in windowvenster en een pictogram.
Die oude versie heb ik ook wel gespeeld, ook met hercules monochroom 
Geloof dat ik ook nog ergens een "nieuwere" heb liggen op cdrom voor windows. Ziet er opzich wel leuk uit en klinkt goed.
Geloof dat ik ook nog ergens een "nieuwere" heb liggen op cdrom voor windows. Ziet er opzich wel leuk uit en klinkt goed.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Ik geloof dat er ooit een BattleChess 4000 is uitgekomen, met SVGA-graphics (nog steeds DOS) en een futuristische look. Verder heeft Software Toolworks ooit Star Wars Chess gemaakt, waarin de figuurtjes ook knokken. Helaas was er verder niks goeds aan: animatie was slecht, interface was slecht, en de chess-engine was ook slecht (en dat terwijl Software Toolworks ook verantwoordelijk is voor de succesvolle ChessMaster-serie).
Als je wil schaken op de pc, kun je dat toch beter doen met een 'echt' schaakspel, zoals Rebel of Chessmaster, IMHO.
Als je wil schaken op de pc, kun je dat toch beter doen met een 'echt' schaakspel, zoals Rebel of Chessmaster, IMHO.
Nah, het is niet voor mij, ik schaak zowieso liever IRLOp maandag 04 februari 2002 11:46 schreef RefriedNoodle het volgende:
Ik geloof dat er ooit een BattleChess 4000 is uitgekomen, met SVGA-graphics (nog steeds DOS) en een futuristische look. Verder heeft Software Toolworks ooit Star Wars Chess gemaakt, waarin de figuurtjes ook knokken. Helaas was er verder niks goeds aan: animatie was slecht, interface was slecht, en de chess-engine was ook slecht (en dat terwijl Software Toolworks ook verantwoordelijk is voor de succesvolle ChessMaster-serie).
tegen iemand met een echt brein ipv AI
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Ik moet toch echt een computernivo hebben die herdersmat niet eens doorheeft, anders verlies ik altijd..
StarWars heeft toch ook ooit een battlechess game gehad?
Met BattleChess liep het bij mij altijd uit op stukken slaan om maar een kewle animatie te zien 
Daar viel niet serieus mee te schaken
ik heb hem ook gespeeld. wave geluid door de pc speaker!
Hercules monochroom!
was echt humor!
er is idd een nieuwere versie van uitgekomen, al genoemd hierboven: BC4000.
nooit meer wat van gehoord.
Hercules monochroom!
was echt humor!
er is idd een nieuwere versie van uitgekomen, al genoemd hierboven: BC4000.
nooit meer wat van gehoord.
Dat had ik ook maar wel coole animatiesOp maandag 04 februari 2002 12:24 schreef OProg het volgende:
Met BattleChess liep het bij mij altijd uit op stukken slaan om maar een kewle animatie te zien
Voor die tijd dan tenminste
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
JaOp maandag 04 februari 2002 12:29 schreef cobratbq het volgende:
[..]
Dat had ik ook maar wel coole animaties
Voor die tijd dan tenminste
Doet me trouwens nog steeds aan Mothy Pyton denken
LOL die heb ik van het weekend nog gespeeld, kwam hem tegen toen ik mijn diskettes eens ging opruimen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb hier battlechess 4000 liggen en op m'n 486 staat battlechess nog geinstalleerd. Echt een l337 spel. Vooral die 4000 is errug gaaf. helaas heb ik hem nog niet onder onder windows aan de praat zien krijgen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Zeker wel. Ik kon geen screenshots vinden, maar kijk op http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId,2033/ voor een korte omschrijving en box art. Maar geloof me, dit spel is best slecht.Op maandag 04 februari 2002 12:23 schreef sherlock het volgende:
Die kwam ik laatst nog tegen op een XT. Ff een uurtje mee aan het stoeien geweest.
Ik ben toch maar weer teruggegaan naar ChessMaster 8000
He who controls the Spice, controls the Universe.
tijd voor harry potters wizardchess
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
w00t, die ken ik nog wel 
Ik had hem op de Amiga. Dat was echt een leuk spel. Als de koning de dame sloeg, wilde zij hem neersteken, ontdekte hij het en sloeg haar neer
Als koning door loper werd geslagen werd hij geloof ik in drieen gedeeld
Dat spel was echt cool, ga het weer eens spelen
Ik had hem op de Amiga. Dat was echt een leuk spel. Als de koning de dame sloeg, wilde zij hem neersteken, ontdekte hij het en sloeg haar neer
Als koning door loper werd geslagen werd hij geloof ik in drieen gedeeld
Dat spel was echt cool, ga het weer eens spelen
Pagina: 1