Ik weet bijna zeker dat ik de palm M105 ga kopen. Het enige wat ik me afvraag is of dat ie samen kan werken met de Nokia 8310. Kan iemand mij dit bevestigen ?
Maaaar... heeft 'ie ook een ingebouwd modem, anders gaat het niet werken! (ben niet zo op de hoogte met nokia's, maar weet wel dat ze niet allemaal een modem hebben)
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Yep, hij heeft ook een ingebouwd modem dat zelfs geschikt is voor GPRSOp maandag 04 februari 2002 16:09 schreef Boss het volgende:
Maaaar... heeft 'ie ook een ingebouwd modem, anders gaat het niet werken! (ben niet zo op de hoogte met nokia's, maar weet wel dat ze niet allemaal een modem hebben)
En voor de oudere Nokias kun je nog altijd zo'n Globalpulse softmodem pakket kopen.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Pagina: 1