Toon posts:

Superdialer en dan.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is mijn hele systeem lagged. WinAMP happerd als de ziekte bij het spelen. Mijn mouse is niet vloeiend meer, happerd ook.(USB mouse!)
IE geeft fout melding. Interne confilcten.

Dus kort om. Je kan geen ene reet meer doen.

Wie kent die probleem en heeft een oplossing er voor. Dus andere goede dialers en zo. Want anders kan ik overdag geen verbinding maken met Superneb :(.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik gebruik het progje memory control.

Het probleem met dialers is dat ze enorm veel geheugen wreten, dit progje zorgt er dus voor dat 't geheugen goed blijft. :)

Verwijderd

nieuwe compu kopen ;)
bij mij draait ie zelfs op mijn p133 goed!

D007

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
SuperDial leakt enorm veel memory, ik gebruik sinds kort weer het standaard inbelprogje onder windows (even de registry editten en delay op 0 zetten en het aantal pogingen over de 10.000).

Ik bel even snel in als met SD en geen geheugen problemen meer. Perfect :)

Gr Waslijn

Verwijderd

Gebruik windows 2000 en Superdial-2000, werkt perfect, lekt geen geheugen zoals onder win98

Verwijderd

Topicstarter
d007 : Athlon 600 met 128MB moet genoeg zijn toch. ;)

Waslijn : Daar heb ik wat aan. :) Weet je toevallig ook waar ik het kan vinden. Ik heb gezocht maar kon het niet vinden. :(

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

na 500+ keer inbellen wordt er inderdaad veel geheugen verspild.

Maar weer terug naar standaard dialer...

:(

Verwijderd

Topicstarter
Damn. Net een uptime van 9 uur. En als jammed. IE kon niet meer worden op gestart. Zelf voor Clipoard had hij te weinig geheugen. :(

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Met regedit zoeken op "ReDial". Je vind dan o.a. RedialWait en RedialTry, de rest spreekt voor zich neem ik aan. En anders ben je natuurlijk altijd welkom om mij te mailen.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
bug in win98 ofzo, valt echt niet veel aan te doen.

In de nieuwe versie heb ik wel een omweggetje gevonden die het probleem toch een stuk minder ernstig maakt, maar het blijft bestaan en is (waarschijnlijk) niet oplosbaar, behalve misschien met ingebouwde inbelprogramma's.

Windows 2000 inbellen werkt altijd, geen enkel probleem meer met geheugen o.i.d. als je SD gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik dan niet begrijp is waarneer ik het afsluit of kill(WinSystem98) dan de problemen blijven. RAM vrij maken heeft geen zin. Ik heb ResourceManager en WinSystem98 draaien en kan RAM vrij maken maar het maakt niet uit. Hoe kan je je geheugen zeg maar "resten". In windows.

Waslijn : check je mail.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Het probleem zit niet in superdial, xaran, maar ergens in 1 van de vele windows dll's. Die 'kill' je niet zomaar uit je geheugen weg.

Verwijderd

Topicstarter
Oke DaZZLe weet ik dat ook weer.

Maar ik heb vanmiddag SD2000 gedowned. Wou ik Win2000 er opzetten weer. Wat niet gelukt is want hij zei dat mijn BIOS fout was. Maar ik heb SD2000 dus ff in Win98 geinstalleerd. En hij werkt prima tot nu toe. Dus misschien is dit een wel een oplossing voor andere. Ik laat je nog wel weten hoe het verder werkt.

Als vast thnx tot zover. :)

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

waslijn, kun jij mij even een screenshot o.i.d. van dat stukje register mailen? ik wil nl niet al teveel kloten in mn register

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Ik snap er geen hol van. Mijn oude 3.63 ofsow dailde in met 200DpM. Onder win98 dat was nog echte dials, maar nu onder win2k haalt ie er 400. En hij connect ook nogges megasnel. We zitten in een nieuwe wijk dus een snel station hier in de buurt en ik heb zelf hier mn isdn verbindinkje getrokken vanuit de huiscentrale. Harde kern draden voor optimaal inbelgenot. :)
Kick ass isdn verbinding. *Ahum*, isdn is niet kick ass. :(

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
Waslijn:

kun je me ook aub 'n screenshot mailen?

Want het lukt niet echt. maakt niks uit wat voor een waarde ik daar invul, dat stom ding blijft op max 99 keer staan.

Thanks..

"I'd change the world but God won't give me the source code"

Pagina: 1