Mario Kart FC 1590-4774-1019
is je dierbare apparaat geaard ?
Haal NOOIT een spookrijder in !
JUP.. maar ik had er vroeger nooit last van. Tis eigenlijk pas sinds 3 maanden. Heb het systeem nu iets meer dan een jaarOp maandag 04 februari 2002 10:47 schreef Brick het volgende:
is je dierbare apparaat geaard ?
Verwijderd
Ik ken het probleem, precies zoals jij het beschrijft .. moet je eens proberen op een andere plaats in huis, anders moet je ff een nieuwe of andere voeding proberen, maar ik denk niet dat het aan het mainboard of cpu ligt, wel ff posten wanneer het opgelost is
ja ok.. ik zit nu op me werk maar als ik thuis ben zal ik het laten weten. Iemand nog meer ideeen voor als het niet lukt. Kan ik alles in 1 x doen
kan ik het proberen met een 230W??? want anders moet ik er weer 1 kopen. en 230W's heb ik er nog een paar van? anders koop ik hem strax ook voor Jan ***
Heb ik ook een keertje gehad, heel vaag viel pc uit en vervolgens boot hij niet meer. Een uurtje later weer wel!?!? Wat bleek nou het probleem te zijn, ipv mijn Geforce 2 MX een Matrox G200 gedaan en als een zonnetje werken. Bleek de stroom toevoer op mijn AGP slot defect te zijn. Nieuw mobo geclaimed en als een zonnetje weer werken
nou.. dat is het denk ik niet. Want hiervoor had ik een voodoo 3 2000
(jaja ik weet het)
en deze zat nog op PCI en daar had ik ook al problemen mee.. dus denk niet dat dat het is.
en deze zat nog op PCI en daar had ik ook al problemen mee.. dus denk niet dat dat het is.
Nou.. ik heb het geprobeerd en het is niet mijn stopcontact
. ik ga morgen een andere voeding erop aan sluiten maar kan ik er gewoon een 230V indoen?? thnx. zit nu een 300 in dus
Hmmm is wel handig om 230V(olt) te gebruikenOp woensdag 06 februari 2002 09:25 schreef neggix het volgende:
Nou.. ik heb het geprobeerd en het is niet mijn stopcontact. ik ga morgen een andere voeding erop aan sluiten maar kan ik er gewoon een 230V indoen?? thnx. zit nu een 300 in dus
Als je er niet teveel extra's bij hangt dan moet een 230W(att) voeding het gewoon doen.
Mijn PC viel gisteren ook opeens naar me uit, dat ik nooit meer geheugen reepjes voor hem meenam en meer tijd aan mij vriendin besteet dan het finetunen van zijn OS.
Oh, sorry het was andersom
Oh, sorry het was andersom
Red een boom, eet een bever
Verwijderd
Heb ik laatst ook last van gehad met mijn K7T.
Bijna zeker de fan op de proc schoonmaken. Deze wordt te warm. Zo snel als de proc te warm wordt. NIKS MEER DAAR.
En als je m dan een dagje laat staan zonder spannig of niks, dan wilt ie soms nog wel eens aangaan.
Bijna zeker de fan op de proc schoonmaken. Deze wordt te warm. Zo snel als de proc te warm wordt. NIKS MEER DAAR.
En als je m dan een dagje laat staan zonder spannig of niks, dan wilt ie soms nog wel eens aangaan.
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook gehad, na een tijdje bleek dat mijn case zo verbogen was dat het aan de achterkant tegen mijn mobo aan zat (tja je wordt welleens boos
op je pc)
en daardoor maakte hij soms kortsluiting, oplossing? nieuwe case
en daardoor maakte hij soms kortsluiting, oplossing? nieuwe case
[mega offtopic]
sla dan ook tegen de monitor, dat doe ik ook
[/mega offtopic]
Ik heb dat ook gehad afgelopen zomer, mijn pc staat op zolder en aangezien hij de hele dag aanstond in de weken dat het zo vreselijk warm was, mijn voeding had het begeven.
Volgens mij is dat het, of dat van die case.
[/mega offtopic]
Ik heb dat ook gehad afgelopen zomer, mijn pc staat op zolder en aangezien hij de hele dag aanstond in de weken dat het zo vreselijk warm was, mijn voeding had het begeven.
Volgens mij is dat het, of dat van die case.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
tis iig niet mijn koeler van me proc. Deze heb ik vervangen en hij doet het nog steeds
loopt nu op 43 C dus lijkt me niet te veel. Ik ga denk ik dan eerst maar ff een 230W voeding proberen en ff me Mobo chekken. Als dat het niet is weet ik het ook nie meer.. misschien toch me proc dan. En ik heb hem ook aardig vaak aan.. denk 5-6 dagen per week. dus ook n88.. maar ik ga het ffproberen
Verwijderd
Dat doet een maat van mij altijd en die heeft nu een heel groot gat in z`n muur zittenOp woensdag 06 februari 2002 11:33 schreef Glorificationer het volgende:
[mega offtopic]
[/mega offtopic]
Je kan nog het beste je hoofd tegen de muur aan rammen
Pagina: 1