Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
nee, tenminste. Ik moet dus 1 kaart hebben waar 2 interfaces opzitten. Dus als ik hem installeer dat ik 2 netwerkkaarten heb(1 lan en 1 @home). Bij deze heb je gewoon 1 netwerkkaart en de rest staat gewoon los.Op maandag 04 februari 2002 10:19 schreef DRaakje het volgende:
[afbeelding]
Dit is een switch die in je NIC past, misschien dit iets...
euhh, wat Realtek? Volgens mij voegt deze post niet zoveel toe. En heb helemaal geen zin in weer een discussie over dat 3COM helemaal top is en de goedkopere Realtek niet omdat het goedkoper is.Op maandag 04 februari 2002 11:33 schreef pugomi het volgende:
Zo te zien Realtek...
Intel heeft de Pro/100 (+ of S) Dual Port server adapter, kost volgens mij zo'n 250 euro. Deze is ook 64 bit, maar je kan probleemloos een 64 bit kaart in een 32 bit pci slot zetten. Slechts op enkele hele oude moederborden past het niet.
Verder heeft D-Link een 4 poort kaart met Digital chipset voor ongeveer 100-150 euro.
Ik kan hem even niet vinden op de D-Link site. http://www.dlink.com
Verder heeft D-Link een 4 poort kaart met Digital chipset voor ongeveer 100-150 euro.
Ik kan hem even niet vinden op de D-Link site. http://www.dlink.com
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
De 3C982-TXM werkt ook in een 32 bits PCI slot en kost ca. 250 euro. Professioneel spul heeft nou eenmaal een professionele prijs.
Q. Will the 3C982 dual port NIC work in a 32 bit PCI slot?
A. Although the 3Com EtherLink Server 10/100 PCI Dual Port NIC is a PCI 64 bit card by design, the NIC will also function in a 32 bit PCI slot.
Da's al een tegen-argument minder, nu alleen de hoge prijs nog....
A. Although the 3Com EtherLink Server 10/100 PCI Dual Port NIC is a PCI 64 bit card by design, the NIC will also function in a 32 bit PCI slot.
inderdaad, maar 250 Euro. Beetje duur, dan is een USB adapter toch wel wat goedkoper, maar nog steeds boven de 60 . Zal wel geen goedkope oplossing voor zijn.Op maandag 04 februari 2002 13:13 schreef pugomi het volgende:
De 3C982-TXM werkt ook in een 32 bits PCI slot en kost ca. 250 euro. Professioneel spul heeft nou eenmaal een professionele prijs.
Verwijderd
Sitecom USB 10/100 adapter Euro 55,-
bij Dixons etc 169 piek (75 euro?)
Werkt goed,zelfs op mn USB2.0 kaartje in een Pentium90 Mhz.
(24MB ram trouwens, en 60GB harddisk
)
bij Dixons etc 169 piek (75 euro?)
Werkt goed,zelfs op mn USB2.0 kaartje in een Pentium90 Mhz.
(24MB ram trouwens, en 60GB harddisk
Toshiba met 3 PCI en 1 AGPOp maandag 04 februari 2002 14:38 schreef pugomi het volgende:
Waarom wil je zo'n dual port NIC dan hebben, geen PCI slot meer vrij?
Door de fan op mijn TNT2Ultra in het AGP gleufje kan ik 1 PCI slot al niet gebruiken. Blijven er nog 2 over, en daar zit nu een Realtec en een 3Com kaartje in. Ik wil er graag een 5.1 geluidskaartje inhebben maar dan moet ik wel een PCI sleuf vrij hebben. Tevens wacht ik nog op een Geforce 2 MX 200 32 MB met TV-out. Ik hoop dat daar geen fan opzit dan maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar voor dit laatste vrees ik. Dus een dual nic zou wel goed uitkomen.
Pagina: 1