Toon posts:

ik kan nix instaleren ??? pc gaat op stanby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje een vaag probleem als ik iets wil instaleren een nieuw spel/programma bijvoorbeeld gaat mijn pc op een soort van stanby rond de 50 a 70% mijn beeld word dat zwart en mijn pc doet dan niets meer en dus moet ik hem dan restarten dit is echter alleen zo als ik iets groot installer als ik goldwave installer is het geen probleem maar als ik aliens vs predetator wil instaleren kapt hij ermee, net alsof er een soort van tijdsklok op zit ofzo? :S komt iemand dit bekend voor?
mijn system specs izjn :
msi k7t turbo (ms-6330)
duron 850 @1ghz
1x maxtor 10,2 gb
2x seagate bldievla oud brak ding van ieder 2 ghz
128mb intern
en de rest boeit ni dnek ik zow

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 08:31 schreef jimtegoesdj het volgende:
Een beetje een vaag probleem als ik iets wil instaleren een nieuw spel/programma bijvoorbeeld gaat mijn pc op een soort van stanby rond de 50 a 70% mijn beeld word dat zwart en mijn pc doet dan niets meer en dus moet ik hem dan restarten dit is echter alleen zo als ik iets groot installer als ik goldwave installer is het geen probleem maar als ik aliens vs predetator wil instaleren kapt hij ermee, net alsof er een soort van tijdsklok op zit ofzo? :S komt iemand dit bekend voor?
mijn system specs izjn :
msi k7t turbo (ms-6330)
duron 850 @1ghz
1x maxtor 10,2 gb
2x seagate bldievla oud brak ding van ieder 2 ghz
128mb intern
en de rest boeit ni dnek ik zow
Die spellen ook van tegenwoordig.. foei! :9
Heel misschien ligt 't aan je standby settings, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat je zelf zegt dat 't bij 't ene spel wel en bij 't andere niet gebeurd. Je zou ook even kunnen kijken in je bios of daar de standby zooi uitstaat...

succes

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

wat voor een voeding heb je?? misschien heeft die niet genoeg power?

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Te warm??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet APM eens uit.

Verwijderd

Topicstarter
kheb een 350 watt voeding erin en vroeger een 250 met het zelfde systeem en toen trok hij het ook dus dat zal het niet zijn, ik weet niet wat amp is? vast een afkorting maar die gebruik ik nooit dus. :p in mijn bios heb ik alles ingestled op dat i nooit op stanby moet dus dat zal het ook niet zijn

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

2 schijfjes van 2 Ghz? of 2 Gb? hoe vol zijn ze en is het geen ruimtegebrek?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu dus 1x 10,2 gb en 2 keer schijfjes van 2 gb
die 2 van 2gb zijn helemaal vol, jah iets van 3 mb vrij ofzo :s en die van 10,gb zit in 2 partities een daarvan is er op 1 2 en een half gb vrij en die ander 1,23 ofzo
owjah mijn video kaart is btw een tnt2 nvidea :(

Verwijderd

Verschillende applicaties gebruiken verschillende installatieroutines. Het lijkt erop dat 1 zo'n programma in de war is op jouw PC, vandaar dat de installaties die van die applicatie gebruik maken (bv. installshield) niet lekker werken.

Waarom dit is is lastig te zeggen. De clou lijkt me eerst uit te vinden welke applicatie dwarsligt en dan de bestanden van die applicatie opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik dat dan het beste doen?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Zet hem anders even op orginele snelheid, wil ook wel eens schelen.

Meh ...

Pagina: 1