Toon posts:

ADSL + MXStream + Winroute +W2K = Ellende?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,

Binnenkort moet ik een ADSL [MXStream] systeempje aan de praat krijgen met W2K en Winroute Pro 4.1.30 . Nou zie ik in dit forum veel tegenstrijdige zaken over deze configuratie. Wat kan ik precies verwachten, ook mbt het "inbellen" en het "down gaan" ???. Ik ga er nu vanuit dat ik gewoon de ADSL ethernet kaart ga sharen en dan alles binnen de NAT groep laat vallen, precies hetzelfde als bij een Chello configuratie. Daarna DHCP en DNS activeren, done! ???
Of niet???

HELLUPP!!! :)

Verwijderd

Het werkt prima hier, DHCP mailserver en proxy werkt allemaal.
Ik heb alleen het probleem dat me winroute gek word als ik bijvoorbeeld op internet UT gaat spelen en hij gaat al die servers pingen. Lijkt wel of dat hij dan alles opgegevemoment blockt. ff later doet hij het gewoon weer...

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat niet komen omdat je dan veel UTters krijgt die je poorten gaan scannen? Misschien net zo als dat je een server van UT draait??? Maar de installatie op zich. Moet daar nog wat raars mee gebeuren ivm inbellen etc?

Thanks!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

m0nk

16-09-2003 15.15

Op maandag 04 februari 2002 08:04 schreef GRiMLoCK1970 het volgende:
Hallow,

Binnenkort moet ik een ADSL [MXStream] systeempje aan de praat krijgen met W2K en Winroute Pro 4.1.30 . Nou zie ik in dit forum veel tegenstrijdige zaken over deze configuratie. Wat kan ik precies verwachten, ook mbt het "inbellen" en het "down gaan" ???. Ik ga er nu vanuit dat ik gewoon de ADSL ethernet kaart ga sharen en dan alles binnen de NAT groep laat vallen, precies hetzelfde als bij een Chello configuratie. Daarna DHCP en DNS activeren, done! ???
Of niet???

HELLUPP!!! :)
zoals jij het nu verwoord heb ik het ook ooit eens gedaan en dat werkte perfect.
Onderhand is mijn adsl modem getweakt en dat werkt nog makkelijker.

Iig succes ermee, gaat vast lukken!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Ik vrees ervoor dat ik dit zelfs ga regelen! :)

Als Ome Bill geen geheime truuks e.d. meer in petto heeft, dan kan m'n chef dadelijk op Internet ;)