Cistron aanvragen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ivm de prijs stijging van MXstream heb ik me aangemeld bij Cistron. :)
Nu zag ik op de CISTRON site , dat ik mijn aanvraag op status 5 staat. (wachten op KPN !!)

Ik weet dat KPN vanaf 14 feb mijn lijn vrij geeft. :)

Weet iemand hoelang het ongeveer nog duurt voor alles weer aangesloten is :?

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Er staat als het goed is een voorlopige aansluitdatum op de statuscheck. Als het dan goed is heb je dezelfde dag nog adsl (de dag van de aansluitdatum op de statuscheck)

[mierenneukmode]
Je nick seninha, moet het niet senninha zijn :)
[mierenneukmode]

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Nee, dat hoeft niet :)

Ik wou het toch ff anders hebben dan de originele.

iRacing Profile Flickr

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Bij mij was de planning dat 29 jan. Cistron ADSL werd aangesloten, dus ik heb 's ochtends (uurtje of 8 of zo) m'n adsl modem weer stroom gegeven en er was signaal... als de lijn in de centrale omgezet is, is het in principe direct beschikbaar.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 09:33 schreef Crazy_D het volgende:
Bij mij was de planning dat 29 jan. Cistron ADSL werd aangesloten, dus ik heb 's ochtends (uurtje of 8 of zo) m'n adsl modem weer stroom gegeven en er was signaal... als de lijn in de centrale omgezet is, is het in principe direct beschikbaar.
je moet eerst je mpodem nog ombouwen naar cistron specificaties

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:04

_nethack

We're all MAD here

Op maandag 04 februari 2002 09:33 schreef Crazy_D het volgende:
als de lijn in de centrale omgezet is, is het in principe direct beschikbaar.
Niet persé; het provisioning systeem van BBNed moet het ook nog door hebben, anders heb je wel linesync maar verder geen signaal...

* Operations staat ook op status 5, voorlopige datum 21-2-2002
en nu maar hopen dat voor die tijd KPN de lijn heeft geporteerd...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Weeeeeeeee, mijn datum staat op 20-02-02 *D

Verwijderd

Mijne staat op 21-2-2002. KPN moet alleen wel op tijd gaan slopen en het ziet er niet uit dat dit op tijd komt :(

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik zag net dat er als voorlopige datum 14-02-02 staat. ;)

Dit nadat ik de brief die ik van KPN kreeg waarop staat dat er via mijn lijn tot 14-02-02 ADSL beschikbaar is via de fax naar Cistron stuurde.
Erg snel van ze :)

Als alles dan goed gaat hoef ik geen 1 dag offline te zijn. :) :) :)

Kreeg wel al een brief van Planet dat ik niet meer kon inloggen :( Mail doet het ook al niet meer

Maar aangezien ik m'n modem getweaked heb hoef ik niet eens in te bellen, dus ik ben nog lekker online. :) :9

Ben benieuwd hoelang ze dat nog toelaten :?

iRacing Profile Flickr

• Crazy D

Crazy D

Op maandag 04 februari 2002 17:54 schreef isdnsux het volgende:
je moet eerst je mpodem nog ombouwen naar cistron specificaties
Ik heb niks hoeven ombouwen... (maja ik had al een adsl modem die het een maandje op bbned heeft gedaan).

Exact expert nodig?

Verwijderd

bij mij stond de voorlopige aansluitdatum op 17-1-'02 en tot op heden heb ik nog NIETS gehoord. Heb al 10 x gemailed geprobeert te bellen, maar telkens in gesprek en hoor niets:(

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Het is gewoon een drama bij dat Cistron.Ik heb in December een maxmaand abbo aangevraagd en alles was mogelijk,nu heb ik het hele zooitje aangesloten ,en ik kan niet internetten omdat er zogenaamd bij Bb-ned iets niet goed zit,ik zit nu al dagen te wachten dat het is een keertje in orde komt.Dit ga je echt vevelend op den duur,zeker als het om zo'n duur abbo gaat.

Verwijderd

wat dacht je van mij, ik sta al sinds 13-01-02 op status 3/6,15-01-02 een mail gehad dat op mijn adres linesharing mogelijk was, maar dat ze nog een kopie van mijn kpn nota moesten hebben, oke dan gelijk opgestuurd.
Nu na bijna 1 maand nog steeds dezelfde status, heb al diverse malen gebeld met Cistron (gem. 4x per week), jaa, er wordt aan gewerkt.
Ik geef ze nog 1 week.

• Macaco
Einedlijk zeg hij doet het nu net 2 minuten geleden,alleen ik heb nog niet die 8mb downstream,dat is wel waar ik voor ga betalen.Er schijnt iets met de software aan de hand te zijn bij Bbned.

Maar mijn internet doet het nu :)

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 21:31

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe zit dat trouwens precies? Heb een brief gekregen van KPN dat mijn lijn vanaf 14-2 wordt vrijgegeven, maar ik kan nu al niet meer internetten...

Komt zeker omdat Planet de boel al heeft afgesloten? (had het per 01 feb opgezegd).

Van statussen weet ik eigenlijk geen ruk, want ik heb de code niet genoteerd en weet eigenlijk ook niet meer mijn user id ;)

domme ikke.

Dit dus.

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Dat je niet kan internetten komt natuurlijk omdat Planet je account heeft afgesloten.
Dus je paswoord doet het niet meer. :)

Je lijn is nog wel geschikt voor DASL , maar ja zonder account heb je er niets aan.. 8-)

Daarom heb ik nog niet uitgelogd bij Planet .
Kan ik gewoon tot de 14de blijven internette. :)

Als het goed is (hoop ik ) is Cistron dan bij mij online.

iRacing Profile Flickr

• Crazy D

Crazy D

Op woensdag 06 februari 2002 13:22 schreef NEWBIE het volgende:
Einedlijk zeg hij doet het nu net 2 minuten geleden,alleen ik heb nog niet die 8mb downstream,dat is wel waar ik voor ga betalen.Er schijnt iets met de software aan de hand te zijn bij Bbned.
Klopt, tenminste, dat hebben ze mij ook verteld. Is nog op 2mbit gecapt (iig bij nog aardig wat mensen zei die knul van de cistron helpdesk). Ff geduld nog... 't draait iig lekker, nog geen moment down geweest dat heb ik met chello amper mee mogen maken....

Exact expert nodig?

Verwijderd

/me las dit net op de nieuwsgroep van Cistron
Momenteel gaan ze bij bbned de achterstallige abo's overzetten van
2048 naar maxx.

Hierdoor zal gedurende een 5 minuten de verbinding met adsl
even "wegvallen".

Het kan eventueel nodig zijn om uw adsl opnieuw uit/aan
te zetten.

Daarna is het genieten van echte "broadband" ;-)

• Macaco
yes yes yes het ledje op de mijn adsl modem staat nu op 8M en wat gaat dat snel.Nu maar hopen dat Cistron niet Failliet gaat want dat is al weer aan de orde :)

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Wat is je download snelheid nu :?

Ben erg benieuwd.

Gaat zeker als de brandweer :9

iRacing Profile Flickr

• Macaco
Mijn download snelheid dat is heel vreemd als ik het bestand van 32MB hier www.marcoh.mbit.nl wegtrekt en ik doe dat gewoon met windows XP en zonder DAP dan zit aan de 690 kB/s en doe ik het met DAP dan is het hek van de dam want dan zit zo rond de 780 kB/s en 820 kB/s hij gaat zeg maar heen en weer tussen deze twee getallen.

Hoe dat nou komt dat ie in Windows XP zelf trager is begrijp ik niet.

die 7800 kB/s is natuurlijk theoretisch he want afstand en kwaliteit van het koperdraad speelt ook mee ik denk dat ik niet mag klagen.En misschien is er nog wat te tweaken ,maar daar heb ik me nog niet in verdiept.

Verwijderd

Ik zou toch wel 3x op m'n achterhooofd krabbelen voordat ik Cistron zou nemen... Ook het internetdeel ligt op de klippen.

• Macaco
Ik heb het nu en betaal per maand dus ,als het ophoudt dan is het jammer ga ik weer verder met chello,die zeg ik nu voorlopig nog niet op.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
ik zou dit maar ff checken voordat je je aanmeld:

http://www.tweakers.net/nieuws/20475

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 13:18 schreef Cutebritney het volgende:
ik zou dit maar ff checken voordat je je aanmeld:

http://www.tweakers.net/nieuws/20475
Yep, dat is wat ik al zei.

Verwijderd

K*T KPN heeft mijn lijn niet omgezet!!! :( :( :( :( :( Ik zou vandaag worden aangesloten op Cistron Maxx :9~ Maar KPN heeft niet gereageerd op de aanvraag om mijn lijn om te zetten, nu moet ik dus nog ruim twee weken wachten :( :'( :( totdat ik weer adsl heb. ARGH!

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Hier precies het zelfde :(

Nieuwe aansluitdatum is nu 4 maart ;(

Ben benieuwd of het nu wel lukt bij KPN :?

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 12:48 schreef NEWBIE het volgende:
Het is gewoon een drama bij dat Cistron.Ik heb in December een maxmaand abbo aangevraagd en alles was mogelijk,nu heb ik het hele zooitje aangesloten ,en ik kan niet internetten omdat er zogenaamd bij Bb-ned iets niet goed zit,ik zit nu al dagen te wachten dat het is een keertje in orde komt.Dit ga je echt vevelend op den duur,zeker als het om zo'n duur abbo gaat.
hmmm niet zeiken dit is je toekomst
Line Status: Up
Upstream Speed: 512 kbps
Downstream Speed: 7616 kbps

Verwijderd

alle problemen ten spijt sinds 13 januari, sta ik nu sinds vandaag opeens op status 5/6, voolopige aansluitdatum:
edit:

07-03-2002 ....

Nu Zon breedband dus weer annuleren ..... (net gisteren de reg. form gefaxt, hopen dat ze ermee akkoord gaan)
Pagina: 1