Toon posts:

Windows Register Controle ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik windows 98 , Me heb geinstalleerd dan komt er na opstarten telkens dit te staan.

Windows register controle

Er is een fout opgetreden tijdens het verkrijgen van het verkrijgen van toegang tot het register.
Het register wordt teruggezet en de computer wordt opnieuw opgestart.

Dit blijft hij ook aangeven na het opnieuw opstarten , ik heb zelf het idee dat hij het register helemaal niet terug zet. :?

Verwijderd

Dat is zo'n kutfout, ik heb dat ook een tijdlang gehad, toen kwam hij bijna altijd bij het opstarten, ook op me zusjes computer (!?) De laatste tijd krijg ik hem nooit meer en bij me zusjes computer is de fout ook niet meer voorgekomen (?!) ik heb zelf het idee dat de fout bij mij met het netwerk te maken had! heb je toevallig mxstream????

Verwijderd

Die foutmelding komt zeer waarschijnlijk door brak geheugen. Gewoon je DIMMetjes omwisselen voor ander (nieuw) geheugen tot je die foutmelding niet meer krijgt.

Verwijderd

zeiden ze bij mij ook, maar dat was het niet

Verwijderd

als je mxstream hebt, en je dus als ip bij je tcp/ip instellingen 10.0.0.150 hebt, en je hebt een tweede computer in je netwerk met 10.0.0.151, moet je dat ip bij de tweede computer veranderen naar automatisch een ipadres verkrijgen! en als dat het niet is maar weer terugveranderen! bij mij hielp dit

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Doe eens scanreg/restore, dat wil nog wel eens helpen je register terug te zetten.
En post dit in WOS, staat zo wazig hiero.

Verwijderd

--> WOS
Pagina: 1