Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet zonder telefoonkosten?

Pagina: 1
Acties:

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Topicstarter
Ik word een beetje gek van de telefoonkosten hierzo, en ik vroeg me af of iemand hier eindelijk een goede provider zonder telefoonkosten heeft gevonden.

Kabel valt al af, want ik woon in Nieuwegein en we zitten dus bij de Remu :r
ADSL duurt ook nog wel een eeuw ofzo.

Superweb is ook al helemaal crap, en VobisNet is hetzelfde met een andere verpakking (kijk maar DNS server IP).
Webgate schiet ook niet op, net zoals al die andere vage bedrijfjes.

Van carrier select heb je dan nog één duidelijke: IlseCom
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Ik hoorde dat je maar een beperkt aantal uren op internet hebt, maar kan je dan ook gewoon op een andere ISP inbellen?
En hoe werkt het met ISDN?

Als iemand een antwoord heeft of een betere oplossing wil ik die graag horen.

Verwijderd

Get paid to surf is volgens mij het enige alternatief. Zet je hele scherm vol met reclame bannertjes en je kan gratis internetten.

Verwijderd

Superweb is uitstekend zolang je maar ISDN hebt.
Met een analoog modem kun je zelfs tot uren moeten inbellen,daarom onlangs overgegaan op ISDN en nu elke keer binnen 5 minuten online.
En dus ook een zeeeeeeeer lage telefoonrekening!!!!
Alleen voor nieuwe leden heeft Superweb een 50uurs limiet ingevoerd!!!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

The Legend

*Plop*

Je kan natuurlijk ook kabel nemen. Eenmalig 300 piek ofsow en dan rond de 100 piek p/maand. Wel ff opletten welke kabelmaatschappij je kiest. ( als het maar geen Casema is ;) )

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Op sommige plaatsen is kabel echter wat duurder. Hier rekenen ze eenmalig 30000 piek. Oftewel, leer lezen want hij zegt toch dat kabel afvalt?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mooi kut dat ik me niet eerder aangemeld heb bij Superweb... ik heb nu nog normaal modem, en omdat je bij Superweb met 56k6je toch niet binnenkomt geen Superweb abo genomen.

Nu krijg ik ISDN (pappie en mammie waren nooit bereikbaar omdat Tommy weer eens online was), maarja 50 uurs limiet bij Superweb... schiet je dus nog geen fuck mee op. Had dus eerder moeten aanmelden/isdn moeten nemen :(

Verwijderd

Tja...blijkbaar ben je nu dubbelgenaaid, want die lekkere ping en no loss is nu weer terug.
Na een maand van kutverbindingen is de snelle superweb weer terug (vakantiegangers?) en tja, dat je ISDN nodig hebt om te kunnen internetten lijkt me zowie zo logisch analoog is eenmaal crappy.

Maar niet getreurd als het goed is komen er nog veel meer van dit soort Superweb bedrijfjes...Kijk anders of Vobis die 50 uurslimiet nog niet heeft. Dan heb je ook SuperWeb. =)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 08:49

admiral866

The King Personality Disorder

eeh, tom interess in een paar oude accounts?

Verwijderd

Ey Legend, heb je de thread wel gelezen?

volgens mij zei hij dat kabel geen optie was

/me heeft een godsgruwelijke teringhekel aan mensen die altijd "neem kabel" roepen terwijl ze weten dat dat niet overal kan.
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Als antwoord op eric's vraag:

volgens mij ben je gedoemd tot hard werken om de bloedzuigers bij KPN vet te mesten, net als ik, het is ons gewoon niet gegund
:( :( :(

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 23:49
Bij gebrek aan beter zou ik het maar gewoon op superweb houden en heel hard hopen dat kpn/cisco een beetje opschiet met adsl of dat de kabelmaatschappij internet gaat aan bieden. (dat zal in ieder geval wel over2 jar zijn :( )

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Welke tweakers hebben ervaring met LibertySurf?

Whatever.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Toch blijft Superweb een kewl alternatief...

6k/sec constant op een 56k6 modem is NIET slecht... (binnenkort ISDN :))

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welke tweakers hebben ervaring met LibertySurf?
LibertySurf is er mee gestopt.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

JA? Dat is wel dom van ze, eerst vet veel reclame maken en dan stoppen.. Zijn ze failiet? >:)

Whatever.

Pagina: 1