vage textures bij mm2

Pagina: 1
Acties:

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

Topicstarter
als ik Midtown Madness 2 ga spelen duurt het allereerst een half jaar voordat ie uberhaupt in het hoofdmenu zit, daarna de race zelf starten gaat wel, maar als ik eenmaal kan rijden zijn de textures niet om aan te zien, d.w.z, ze flitsen aan alle kanten door, in, op, het beeld... auto is goed, maar binnenkant wielen ontbreken, de ene microseconde rij ik op een weg die een microseconde later weer een stuk gebouw is enz... de rest van de voertuigen is normaal maar ook weer met ontbrekende wielen..

nou is deze midtown van kazaa geplukt dus misschien ligt het daaraan?? ik heb verder amd duron 950, asus v7100 pro geforce 2 mx 400 en detonator 23.11..

wie o wie kan mij helpen uit deze wrong-placing-texture shit?? :r

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Ik had hetzelfde met het origineel, weet ook niet waar het aan ligt, misschien houdt het spel niet van nVidia kaarten?

I love watercooling

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

Topicstarter
bij mij op m'n werk (laserquest eindhoven red.) hebben we p3-800 met asus geforce gts pro en daar draait ie perfect op.. (directx 8.0a en win me)

heb trouwens net 3dmark testje gedaan.. 1501??????? aargghh wat is hier mis?

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat ligt aan de GF2MX die erin zit, dat hapt midtown 2 niet echt.
Heb het probleem hier ook. er is een patch te vinden op de Microsoft site die het oplost (maar aangezien mijn versie van Midtown2 niet niet helemaal legaal is, loopt hij vast bij het opstarten :().

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op maandag 04 februari 2002 05:13 schreef r8ality het volgende:
bij mij op m'n werk (laserquest eindhoven red.) hebben we p3-800 met asus geforce gts pro en daar draait ie perfect op.. (directx 8.0a en win me)

heb trouwens net 3dmark testje gedaan.. 1501??????? aargghh wat is hier mis?
direct x 8.1 halen , nieuwste detonator, ander os (me sux)
hoeveel ram zit er btw in dat bakkie meer dan 128 is natuurlijk beter :D

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:15
Op maandag 04 februari 2002 08:12 schreef Terw_Dan het volgende:
Dat ligt aan de GF2MX die erin zit, dat hapt midtown 2 niet echt.
Heb het probleem hier ook. er is een patch te vinden op de Microsoft site die het oplost (maar aangezien mijn versie van Midtown2 niet niet helemaal legaal is, loopt hij vast bij het opstarten :().
Ik heb het probleem ook gehad (met een kopietje) en er zijn 2 oplossingen:

Neem een detonater 6.xx of
installeer die patch (en vind bijbehorende crack, welke erg moeilijk te vinden is, maar na 2 weken zoeken heb ik hem *D)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

MM2 geeft dus bij meer mensen problemen. Bij mij (op een matrox G400) werden de schaduwen fel groen en paars. Zag er niet uit.
Op een Geforce 2 mx 400 van Asus was het spelmenu net een stroboscoop. Het spel draaide daarop verder wel goed onder windows XP en ME.

Ik hou het nu maar bij MM1.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Dit probleem is naar schatting al 3241 keer langs gekomen. ALs je de search ff gebruikt dan zie je dat het voor sommige werd verholpen dmv een patch en bij anderen niet.

...gamen blijft leuk...

• Jarwik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 15:51
Patch downloaden van de Microsoft site
de patch is een windows98 en xp patch en tevens een GeForce2 patch ,ik had het zelfde probleem.
http://www.microsoft.com/games/midtown/downloads.htm
Pagina: 1