Ik word helemaal gek. In m'n 3D engine heb ik nu een tekenloop zitten die er ongeveer zo uitziet:
Als ik dubbelklik op het formulier (fullscreen, in een andere resolutie, zonder border) zou hij de loop moeten afbreken zodat hij stopt en teruggaat naar de normale resolutie. Daarvoor gebruik ik de simpele code:
Maar reken maar niet dat hij uit die loop springt! Hij reageert simpelweg helemaal niet op 't feit dat Animating op false staat!
Ik heb al vanalles geprobeerd: vervangen door een repeat..until loop, meer Application.ProcessMessages commando's ertussen, meteen een Close aanroepen en dan de Animating := false bij OnClose, bij OnDestroy, OnDeactivate, maar niets wil helpen. Wie-o-wie helpt me?
[edit] Ja leuk he ik gebruik camel en hungarian doorelkaar
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| procedure TfrmDisplay.StartAnimation;
begin
Animating := true;
while Animating do
begin
// Draw Object
// Move Object
Application.ProcessMessages;
end;
end; |
Als ik dubbelklik op het formulier (fullscreen, in een andere resolutie, zonder border) zou hij de loop moeten afbreken zodat hij stopt en teruggaat naar de normale resolutie. Daarvoor gebruik ik de simpele code:
code:
1
2
3
4
5
| procedure TfrmDisplay.FormDblClick(Sender: TObject);
begin
Animating := false;
Close;
end; |
Maar reken maar niet dat hij uit die loop springt! Hij reageert simpelweg helemaal niet op 't feit dat Animating op false staat!
[edit] Ja leuk he ik gebruik camel en hungarian doorelkaar