zeg wat is ongeveer de macimale temperatuur wat een amd thunderbird aankan voordat het systeem vastloopt?
en een beetje dom 
zoek maar eerst ff dus... probeer "90" en "graden" als keywords
zoek maar eerst ff dus... probeer "90" en "graden" als keywords
mmhh heb mijnes over geklokt van 1333mhz naar 1380 mhz op 1400 mhz blijft dat systeempje van mij hangen denk dat ik een nieuw moederbord koop met extra geugen erop heb nu namelijk sdram erin en wil ddr
Laat 'm nou ff zoekenOp maandag 04 februari 2002 02:00 schreef Iron Mike het volgende:
90 graden dus
Zal het verschil uitmaken sdram en ddr ram met overklokken want me systeem lijkt niet zo goed met overklokken het te doen loopt namelijk vast bij 1400 mhz
Volgens mij past op jouw moederbord geen ddr geheugen
je hebt toch een KT7A-raid
alleen geschikt voor sdram
je hebt toch een KT7A-raid
alleen geschikt voor sdram
Dat weet ik daarom wil ik denk ik een nieuw moederbord kopen maar kan het zijn dat mijn systeem vast loopt als ik de mp verander of is het gewoon me geheugen?
heb de hele search engine ervoor gezocht maar kan niks vinden
heb de hele search engine ervoor gezocht maar kan niks vinden
bedankt voor je tip maar mijn processor was al ge-unlockt toen ik hem kocht.
had mazzel maar tja blijft vast lopen
de temp blijft rond de 53 graden
had mazzel maar tja blijft vast lopen
de temp blijft rond de 53 graden
ik heb 133mhz 1 van 256mb en 1 van 128 mb
11x133 loopt het op een gegeven moment vast in windows het draait 5 min en daarna loopt het vast ik start me systeem opnieuw op en kijk in me bios voor me temp. en ik zie 51 a 52 graden en me systeem is ongeveer 17 graden
11x133 loopt het op een gegeven moment vast in windows het draait 5 min en daarna loopt het vast ik start me systeem opnieuw op en kijk in me bios voor me temp. en ik zie 51 a 52 graden en me systeem is ongeveer 17 graden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()