er bestaan (nog) geen chipsets die dit ondersteunen
Had nl. in [forum=8] een vraag gesteld over dual-monitoring met een ATI Radeon in combinatie met een GeForce (3 of 4), maar wel beide AGP...
Verwijderd
Verwijderd
[fuck up mode] 2x AGP bestaat wel, 4x ook en 8x ookOp maandag 04 februari 2002 01:42 schreef CrewOne het volgende:
2X AGP bestaat niet, en ik zou er ook niet op wachten als ik jou was. Dat zou wel eens HEEEEEL lang wachten kunnen worden
[/fuck up mode]
sorry moest even
Verwijderd
Maar het kan dus wel.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
(Damn, net te laat)
Was getekend, enz. | specs
Verwijderd
GeForce4 kaarten komen met dual monitor output, en op het moment is er de Radeon 8500 die dat ook heeft.
* Wachten op AGP 8x mobo's
* GeForce (3 of 4?) kaartje met dual monitor output kopen
* Radeon (8500?) kaartje met dual monitor output kopen
Over die moederborden; worden dat planke voor de gewone gebruiker, de gangbare A-merken, en een beetje betaalbaar?; Zijn hier uberhaupt vooruitzichten voor ?
Verwijderd
ik denk dat ze eerst verrekte duur zijn, maar later wel gaan dalen. Ik zou gewoon een GF4 / Radeon 8500 halen, dualoutput moet genoeg zijnOp maandag 04 februari 2002 08:17 schreef willem169 het volgende:
OK, een aantal opties dus:
* Wachten op AGP 8x mobo's
* GeForce (3 of 4?) kaartje met dual monitor output kopen
* Radeon (8500?) kaartje met dual monitor output kopen
Over die moederborden; worden dat planke voor de gewone gebruiker, de gangbare A-merken, en een beetje betaalbaar?; Zijn hier uberhaupt vooruitzichten voor ?
Lijkt me opzich een leuke oplossing. Is er bekend of wat voor resolutie die kaart dan kan draaien op 2 Iiyama VPM 450's?ByMeS_Dy:
ik denk dat ze eerst verrekte duur zijn, maar later wel gaan dalen. Ik zou gewoon een GF4 / Radeon 8500 halen, dualoutput moet genoeg zijn
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Gewoon een dual monitor videokaartje nemen dan ben je beter af.
Taal fouten inbegrepen ;)
je kan 2 osen tegelijk hebben draaien hoorOp maandag 04 februari 2002 11:39 schreef klaasbram het volgende:
En dan zeker ook nog tegenlijk 2 verschillende OSen opstarten of niet?![]()
![]()
![]()
Waar de f*ck slaat deze reactie opklaasbram:
En dan zeker ook nog tegenlijk 2 verschillende OSen opstarten of niet?![]()
![]()
Man man man reageer even normaal zeg.
Zoals bovengenoemd, een GeForce 4 of Radeon 8500 dus.klaasbram:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Draai hier een Viper550 PCI TNT en een Viper770 TNT2 onder NT, draait perfect met Detonator 21.81 (ivm TV-Out)Op dinsdag 05 februari 2002 09:57 schreef nighttiger het volgende:
he maar twee kaarten van hetzelfde merk geeft toch driver problemne tenminste dat was bij mij geforce 3 en me oude tnt2 kaartje wel...draaide onder winxp
Twee maal een Elsa Gladiac (920 en 511 PCI) onder W2K met beide Det. 21.81 and works like a charmOp dinsdag 05 februari 2002 09:57 schreef nighttiger het volgende:
he maar twee kaarten van hetzelfde merk geeft toch driver problemne tenminste dat was bij mij geforce 3 en me oude tnt2 kaartje wel...draaide onder winxp
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K