Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je de behuizing van de siemens c35i openkrijgt zonder hem permanent te beschadigen?

mijn c35i heeft kuren (vastlopen e.d.) en ik heb nog een c35i waar een auto overheen is gereden (display kapot)
dus ik wil het display van de ene even overzetten
naar de andere zodat ik van 2 telefoons weer 1 werkende kan maken.

Wat betreft het openen ik heb het gevoel dat het met 1 schroevendraaiertje niet zal lukken.

Heeft iemand al eerder de behuizing eraf gehaalt of heeft iemand een foto van het binnenwerk?

Verwijderd

Moet je ff bij maviasven zijn, die weet wel het een en ander van siemens af. Maar die ligt denk ik nu te pitten ;)

Verwijderd

ik zat heerlijk te genieten van mijn slaap ja :P
maar om ff ontopic te gaan..

Je kan het met een schroevendraaier doen, gebruik dan wel de platste schroevendraaier die je hebt (het beste is natuurlijk gewoon de siemens tool om telefoons te openen). Probeer eerst de bovenkant voorzichtig los te krikken, als die losklikt dan ga je naar de zijkanten toe (die kun je ook zien als je het batterijklepje openmaakt), bij die zijkanten zitten 3 koppelstukjes zeg maar. Die moet je ook losklikken, hier moet je wel wat meer kracht gebruiken die zijn namelijk vrij moeilijk los te krijgen.
Als je dan de beide kanten los hebt krijg je m gemakkelijk open :+

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:37
Gewoon rammen met een hamer, beschadigd wel maar was bij mij nog niet kapot

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 14:03 schreef MikMouse_ het volgende:
Gewoon rammen met een hamer, beschadigd wel maar was bij mij nog niet kapot
je zegt het zelf al, bouwvakker spelen met je telefoon raad ik je niet aan. Er komen dan van die lelijke beschadigingen bij de openingspunten. Probeer het gewoon met verstand en geduld, en niet zoals meneer hierboven :+

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al even kleine luciferprikjes in die koppelstukken gezet maar moeten die nu naar binnen gebogen worden of naar buiten? het lijk mij naar binnen maar toch gaat het lastig.
de bovenkant gaat niet echt open ik zie aan de bovenkant trouwens aan de linkerkant geloof ik nog een gaatje als ik daar de schroevendraaier in zet gaat ie ietsjes open.
maar toch krijg ik dat kreng nog niet open.

waar kan je die siemens tool krijgen?

weet iemand foto's van opengebroken c35i's?

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 14:29 schreef mixologist het volgende:
ik heb al even kleine luciferprikjes in die koppelstukken gezet maar moeten die nu naar binnen gebogen worden of naar buiten? het lijk mij naar binnen maar toch gaat het lastig.
de bovenkant gaat niet echt open ik zie aan de bovenkant trouwens aan de linkerkant geloof ik nog een gaatje als ik daar de schroevendraaier in zet gaat ie ietsjes open.
maar toch krijg ik dat kreng nog niet open.

waar kan je die siemens tool krijgen?

weet iemand foto's van opengebroken c35i's?
http://www.gsm-tuning.nl/
[/spammode] hier staan mooie plaatjes hoe je de m35 open krijgt. C gaat op dezelfde manier ;)
ja moet m naar buiten open maken, beetje lastig uit te leggen.
Pagina: 1