Toon posts:

Leadtek Gforce3 Ti200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik hoop dat het lukt met dat plaatje...

Maar...ik heb dus zo'n ti200, echter zonder fan of heatsinks op het geheugen. Nu wil ik er toch een fan opzetten...alleen ik kan geen één vinden die op die 2 pinnetjes past. Bovendien wil ik ook niet mijn orginele heatsink er vanaf slopen.
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een fan op deze kaarten?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/g.quadvlieg/ti200t-big.jpg

P.s. Die wat er op de foto staat is hier nergens te krijgen.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verpats deze en koop de retailversie...die heeft wel een heatsink + fan over de gpu en het geheugen. Heb je btw wel gaten in de PCB? Dan zou je gewoon zelf iets kunnen knutselen. Haal ergens een goedkope kleine CPU-koeler en schroef die erop..en lijm met Arctic Silver Adhesive of gewoon Arctic Silver + secondelijm (hier zijn een paar methodes voor) een paar memsinks op je geheugen.

I reject your reality, and substitute my own.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Hhmm Leadtek levert helaas een aantal verschillende versies van hun oem producten.
Zowel de versie hierboven als de versie die jij thuis hebt liggen komen wisselend binnen bij de winkel waar ik af en toe werk, en dan zijn ze er ook nog beiden met of zonder DVI-aansluiting.....erg vreemd hoor.

Om even antwoord op je vraag te geven, je kunt op jouw versie natuurlijk gewoon een cpu-koelfan schroeven want je koelblokje is daar groot genoeg voor en dan de aansluiting net als wanneer je die fan voor een cpu gebruikt door je mainboard laten voeden ipv door die aansluting op je videokaart.

Oerbrood!

Verwijderd

euh...stomme vraag maar zonder brand die geforce dan gelijk door???????????waarom verkoop je dan een product dat dan gelijk kapoet gaat???

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Nee joh, natuurlijk fikt dat ding niet meteen door, dat hebben ze heus wel getest hoor.
Maar kennelijk wil de topicstarter die kaart overklokken en dan is wat erxtra koeling wel prettig.
Persoonlijk heb ik liever die zonder extra fan, ik klok m'n videokaart toch niet over en zo issie lekker stil.

Oerbrood!

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Op maandag 04 februari 2002 00:40 schreef Pum het volgende:
Nou ik hoop dat het lukt met dat plaatje...

Maar...ik heb dus zo'n ti200, echter zonder fan of heatsinks op het geheugen. Nu wil ik er toch een fan opzetten...alleen ik kan geen één vinden die op die 2 pinnetjes past. Bovendien wil ik ook niet mijn orginele heatsink er vanaf slopen.
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een fan op deze kaarten?

[afbeelding]

P.s. Die wat er op de foto staat is hier nergens te krijgen.
Je kunt er heel makkelijk een Blue Orb chipset koeler op plaatsen, de gaten passen precies. Heb ik ook gedaan bij mijn Leadtek GF3TI200 OEM kaart. Mijne draait trouwens hierdoor zonder problemen op 240/530 Mhz.
Dus absoluut geeeeeen andere kopen.

Suc 6

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 07:07 schreef _sNaRs_ het volgende:
Verpats deze en koop de retailversie...die heeft wel een heatsink + fan over de gpu en het geheugen. Heb je btw wel gaten in de PCB? Dan zou je gewoon zelf iets kunnen knutselen. Haal ergens een goedkope kleine CPU-koeler en schroef die erop..en lijm met Arctic Silver Adhesive of gewoon Arctic Silver + secondelijm (hier zijn een paar methodes voor) een paar memsinks op je geheugen.
Dit is de retail versie flip, die heb ik namelijk ook.

De wat duurdere TDH versie heeft een andere heatsink die ook over het geheugen heen gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx...volgens mij past er ook een van die orb-achtigen op...
Helaas kon ik niet eerder terug reageren...je weet hoe dat gaat @home lag er weer eens uit net nadat ik de topic had gestart:(
Pagina: 1