[dual-monitor] ATi Radeon + GeForce ?!

Pagina: 1
Acties:

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Zag deze probleemstelling niet in de FAQ vermeld, dus stel toch hier de vraag maar. Is het mogelijk om NAAST m'n ATI Radeon 32mb DDR AGP een GeForce (3 of 4) te plaatsen, voor een 2e monitor?...

Naar mijn weten zijn er geen PCI GeForce kaarten of wel?
En zo ja, zal WindowsXP dat ook OK vinden, die videoplanken combinatie...

Dus, bestaat er een PCI uitvoering van (een) GeForce kaart, en zo ja, kan deze samenwerken als dual-monitor videokaart met een Radeon onder Windows XP ?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Nog even geduld.. En dan komt agp 8x. En die schijnt dual agp te kunnen als ik de specificaties mag geloven...

* 4POX heeft weer iemand geholpen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 00:30 schreef 4POX het volgende:
Nog even geduld.. En dan komt agp 8x. En die schijnt dual agp te kunnen als ik de specificaties mag geloven...

* 4POX heeft weer iemand geholpen
Volgens mij komen er geen mobo's met 2x AGP slot op de markt.

Geforcejes kun je wel in PCI uitvoering kopen (ff zoeken). Volgens mij zelfs Geforce3 wel.
WinXP moet hier geen probleem mee hebben.

/me Lobker heeft ook even meegeholpen

• 4POX
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

* 4POX wil dubbel AGP, Omdat nu zijn twee devideokaart een pci is . Wil soms de pci bus wel eens lekker dicht hier zitten

Ik moet maar eens hardware gaan verwijderen uit mijn bak. Is niet fijn meer

AKA Rinkel weblog

• Willem
k, thnks. 4POX, ga wel ff wat googelen voor die 2x AGP mobo's... vinnik wel interessant. Het mooist zou zijn een moederbord met 2x AGP, en dual (AMD) CPU... :9~ :9~

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

voor zover ik weet is die 2e monitor wel gestript van alle mogelijkheden als hardware acceleratie e.d.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Ik denk dat een Radeon en een GeForce wel samen kunnen werken, maar ik denk wel dat je i.v.m. drivers in de problemen komt

• Willem
Had in [forum=7] een bericht over moederborden gepost ([topic=401067]), en daar bleek uit dat dat er waarschijnlijk wel AGP 8x moederborden komen, die standaard 2 AGP sloten hebben. Dan nog een dual CPU op dat bordje en klaar is Kees :) :9~

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 09:35
Er staat in de FAQ van de Radeon een stukje over een tweede videokaart. De Radeon kan NIET werken met een tweede videokaart in het systeem.

This space intentionally left blank.

Pagina: 1