Ik heb zaterdag mijn nieuwe PC opgehaald (zonder videokaart; deRadeon 8500 werd niet bij Aragorn verkocht). Op de beneluxbeurs had ik al een Radeon 8500 gekocht, n deze hb ik erbij geplaatst. Als ik nu mijn PC opstart, zie ik even het opstartscherm van ATI, en vervolgens stopt mij PC (ik zie geen harddisk activiteiten, en het ledje van mijn monitor gaat weer knipperen, wat er op lijkt dat deze denkt dat vga niet aktief is). De PC staat wel aan, de ventilators blazen vrolijk.
Ik kan trouwens wel in de bios komen. Ik ben daar al op zoek gegaan naar instellingen die niet zouden kloppen, maar ik heb nog niets gevonden.
Dit is mijn systeem:
MSI K7T 266a Pro2 MSI-6380
XP 1900+
512 MB PC2100
Maxtor 80 GB 7200 rpm
Plextor 12/10/32A
Asus DVD 8x
19"109S20 monitor
SB Audigy OEM
Windows XP prof UK (OS doet er niet toe, ook opstarten vanaf bootable CD (ongeacht OS) werkt niet.
Hebben jullie tips wat ik zou kunnen proberen?
Ik ga zometeen trouwens slapen, en moet morgen werken. Ik ben dus morgen wel in staat vragen te beantwoorden, maar ik kan pas morgen avond iets uit proberen.
Trusten
Ik kan trouwens wel in de bios komen. Ik ben daar al op zoek gegaan naar instellingen die niet zouden kloppen, maar ik heb nog niets gevonden.
Dit is mijn systeem:
MSI K7T 266a Pro2 MSI-6380
XP 1900+
512 MB PC2100
Maxtor 80 GB 7200 rpm
Plextor 12/10/32A
Asus DVD 8x
19"109S20 monitor
SB Audigy OEM
Windows XP prof UK (OS doet er niet toe, ook opstarten vanaf bootable CD (ongeacht OS) werkt niet.
Hebben jullie tips wat ik zou kunnen proberen?
Ik ga zometeen trouwens slapen, en moet morgen werken. Ik ben dus morgen wel in staat vragen te beantwoorden, maar ik kan pas morgen avond iets uit proberen.
Trusten