Toon posts:

[OC] Stomme cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DIE HARD OVERKLOKKEN WAT IK WIL MAAR ALSNOG EEN ONSTABIELE SYSTEEM.

Heb een KT7A-raid moederbord met 20gb 100ata raid van maxtor een spire koeler met 384 133mhz sdram en een geforce 2mx 64 mb geheugen.

HOE OVERKLOK IK ME CPU NU OP ZO MANIER IN ME BIOS ZONDER DAT ME SYSTEEM STEEDS VASTLOOPT HEB DE HELE FAQ DOORGENOMEN IN DE SEARCH WAS ER OOK AL NIKS TE VINDEN.

HELP ME!!!!!!!!! PLEASE

Verwijderd

Je geeft lekker veel nuttige info. Lees de FAQ maar nog een keer en ik ben niet doof hoor.

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 22:36

C@SP

Biertje ??

Lees de FAQ nog eens :) en doe precies wat er staat.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je moet op de MP overclocken, via de FSB wil het wel eens fout gaan bij deze MOBO's.

En bedankt, door jou kan ik nu naar de opticiën met je geschreeuw. :( :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
DE FAQ HEB IK DOORGENOMEN MAAR HET PROBLEEM IS IK KAN HEM WEL OVERKLOKKEN MAAR ER ONSTAAT ONSTABILITEIT ALS ME IK IN ME WINDOWS DRAAI.

DES ONDANKS ME PROCESSOR GE-UNLOCKT STAAT SNAP ER NIKS MEER VAN ZE VERTELLEN OOK DE ENE KEER MOET IK ME CORE VOLTAGE OMLAAG ZETTEN EN DE ANDERE SITE MOET IK HEM WEER HOGER ZETTEN.

:)

Verwijderd

Topicstarter
sorry zo beter jongen.

maar juist bij de mp gaat het fout!!!

hij staat standaard op 10x*133 dat is 1333mhz
als ik hem op 10.5x*133 = 1400 zet loopt het na 10 min vast in me windows.

Verwijderd

DES ONDANKS ME PROCESSOR GE-UNLOCKT STAAT
Misschien moet je je CAPS-LOCK eerst unlocken. ;)

*Dikkop is net te laat.

• bazs2000

bazs2000

Probeer het eens op 13x100.
Ik weet vrijwel zeker dat dat lukt.
Anders kun je een BIOS-update overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
caps-lock ikke niet begrijpe he l:(
wat bedoel je ermee???

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Sommige procesoren kunnen volgens mij ook niet stabiel overgeklokt worden.

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Op maandag 04 februari 2002 00:14 schreef THESWITCHER het volgende:
DE FAQ HEB IK DOORGENOMEN MAAR HET PROBLEEM IS IK KAN HEM WEL OVERKLOKKEN MAAR ..BLABLABLA.. HOGER ZETTEN.
ik zou me niet druk maken over mn proc als ik jou was. Het probleem zit hem in je toetsenbord.

JE CAPSLOCK IS KAPOET! COMPRENDE?!

edit:
typo

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 04 februari 2002 00:19 schreef THESWITCHER het volgende:
caps-lock ikke niet begrijpe he l:(
wat bedoel je ermee???
Dat je die hoofdletters achterwege moet laten.
Er zijn al meer topics van jou gesloten, lees de FAQ's eens, daar staat veel info.
Ik weet zeker dat jouw antwoord via de search te vinden is.
Ik bedoel dit niet negatief, maar als ik de topics lees die jij allemaal geopend heb, dan haal ik er niet uit dat jij wat onderzoek hebt gedaan naar jouw probleem

Verwijderd

Topicstarter
als ik 13x*100 doe kom ik op 1333mhz daar sta ik standaard op ik wil omhoog op 1 of andere manier en 13 lukt niet de maximum is 12.5 maar daar op gaat me systeem helemaal niet aan.

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 04 februari 2002 00:20 schreef THESWITCHER het volgende:
als ik 13x*100 doe kom ik op 1333mhz daar sta ik standaard op ik wil omhoog op 1 of andere manier en 13 lukt niet de maximum is 12.5 maar daar op gaat me systeem helemaal niet aan.
BIOS-flash dus, dan kun je hoger.

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus iets wat i kweer niet durf ik weet niet hoe dat gaat en hoe dat moet het werkt iets met een diskette maar ik weet niet wat ik moet onthouden of wat ik moet doen als het fout gaat en wat er op de diskette moet komen.

ik weet niet hoe dat gaat.

• bazs2000

bazs2000

En daar is de search dus voor.
Er zijn tientallen topics die tot in de details beschrijven hoe jij jouw BIOS moet flashen.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 14:08

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op maandag 04 februari 2002 00:24 schreef THESWITCHER het volgende:
dat is dus iets wat i kweer niet durf ik weet niet hoe dat gaat en hoe dat moet het werkt iets met een diskette maar ik weet niet wat ik moet onthouden of wat ik moet doen als het fout gaat en wat er op de diskette moet komen.

ik weet niet hoe dat gaat.
Volgens mij weet je ook niet hoe je normaal moet praten. :+
Jij kunt beter het overclocken achterwege laten en eerst eens een cursus nederlands gaan volgen.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 15:18

Kortfragje

......

Kijk no flame of utfs intended..

maare ik heb de rest van je topics ook es bekeken en dr staan wat handige tips van anderen in :
Tip 1 : Gebruik de search , het klinkt loos en je krijgt vaak resultaten die je niet wil maar meestal heb je er meer baat bij want als jij een topic opent en degene die t antwoordt op je vraag weet is er niet kan je omhoog kicken wat je wil maar je leert niets, en met gebruik van de search krijg een hele waslading aan mogelijke oplossingen van mensen met hetzelfde mobo die een dergelijk probleem hebben. (dat brengt me meteen bij tip 2)
Tip 2 : Gebruik de edit knop, dat is ook al vaker gezegd want de meeste mensen vinden het erg vervelend als je meteen na het openen van je topc blijft replyen en je tpoic steeds omhoog blijft schoppen.

Dus ik zou zeggen : Veel suc6 en als je dr op tweakers niet uit komt kan je altijd nog naar het forum op de site van je mobo fabrikant want vaak posten daar ook mensen die voor die fabrikant werken die het allemaal net ff wat beter weten ( srry tweakers >:) )

ow ja die sinterklaas is ook briljant , steeds droog onder het topic
Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Als iedereen nou netjes de search zouden gebruiken,
dan zijn hier op deze site een hoop treurige zieltjes, die niemand geen antwoord meer kunnen geven op " domme " vragen,
gesteld door "domme" mensen die geen search gebruiken! toch?
:r

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

GaMeOvEr

Is een hork.

THESWITCHER, lees je mail. Dit topic gaat dicht.

Lees de faq's en gebruik de search.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.